ovex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ...flott bil....sleit litt med frontlyktene dine (fronten såg så "hard" ut) men det kan vere bildet! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Skjønner ikke helt hvorfor folk henger seg opp i de m-tech listene. De har jo ikke så mye å si på helheten av bilen! Bilen så meget strøken ut, men klarte ikke heeeelt fordøye de frontlyktene. Ellers var den strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 lyktene er historie de var ikke tette så det var dogg i dem hele tiden og de tok inn vann, syns det var litt kjipt for de lyktene var kule, men men sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 og nei det er ikke jeg som har herpa bilen min med å burne sånn, helt tilfeldig at det er med på bildet, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Skjønner ikke helt hvorfor folk henger seg opp i de m-tech listene. De har jo ikke så mye å si på helheten av bilen! Er jo akkurat det de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det eneste som er kjipt med m-tech er jo at man mangler 200 hk til den bilen man etterligner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Det eneste som er kjipt med m-tech er jo at man mangler 200 hk til den bilen man etterligner ....veit ikkje på E36, men på E46 så er det understel og interiør i M-tech pakka i tillegg til stach!... så her er det meir å hente enn drømmen om 200 hk som du skriv. Test ein E46 med og uten M-tech....skulle ikkje tru det var same bilen på vegen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 ja det er jo greit nok at det er super digg å kjøre, men det skal jo gå like bra også syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 lyktene er historie de var ikke tette så det var dogg i dem hele tiden og de tok inn vann, syns det var litt kjipt for de lyktene var kule, men men sånn kan det gå! Veldig fin bil du har, likte fargen veldig godt Hadde samme lyktene som deg og samme problemet, fulle i dogg. Gikk å klagde å fikk byttet de i FK sine, de var mye bedre og syns faktisk de var penere enn de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Det eneste som er kjipt med m-tech er jo at man mangler 200 hk til den bilen man etterligner Forskjell på M-tech og M3 da. Fet signatur forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 hvordan ser FK sine ut a? er hypp på angel eyes igjen, men det jeg likte med de jeg hadde var at det var blått lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 he he ja jeg vet det er forskjell og det blir nok noe m-tech på meg etterhvert. og takk chuck norris ruler:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 heihei og velkommen til oss meget fin e36ja. likte spesielt lyktene dine. og ikke minst lakken. det trur jeg er den første e36'n jeg har sett med den nyansen. meget pen. håper du trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 takk! syns også det er en fin farge så tar godt vare på den. trives jo her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 hvordan ser FK sine ut a? er hypp på angel eyes igjen, men det jeg likte med de jeg hadde var at det var blått lys. Slik ser FK sine lykter ut, ikke det beste bildet, får bedre inntrykk når de står på bilen men er ikke blått lys i de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå