Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 ok takk kule de også da. men hadde lyst på det samme blå lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Velkommen hit ja, dette er et supert forum . Men pass på, du kan fort bli avhengi, det har jeg blitt . Pen BMW du har, men jeg er glad frontlyktene er historie, de sleit jeg med . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Velkommen! Pent eksemplar av E36 du har der! Et lite smykke får en si! Hadde også litt tungt for de onepiece lyktene dine, og er det dessuten lovlig med nærlysene innerst på lykten? Så iaf sånn ut, mulig vinkelen på bildet bedrar meg litt :)Anbefaler FK frontlykter iaf, de har jeg selv og er fornøyd! Putt xenon i de og de blir enda bedre Hiv på m-tech sidelister og en M-front, så finsliper du smykket ytterligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå