Jostein Jørgensen Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg er en god tilhenger av BMW CCN-forumet. Der kommer som sagt alle de nye emnene fram øverst. Er det en slik funksjon på dette forumet også så jeg slipper å gå att og fram mellom BILSTEREO,TEKNINSK,ANNET osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 På startsiden ("nyheter" øverst i menyen til venstre) ligger jo de 10 siste trådene som folk har svart på. Forstod jeg deg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Om du trykker på "hovedside forum", så velger du "vis nye innlegg" (øverst til høyre på forumdelen). Jeg var innom det forumet du hennviser til, og spør du meg så var det helt ubrukelig Ivertfall om man er vant til forum al'a dette og hardware, etc (husker ikke navnet på denne forumtypen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Ta en titt her. Tilhenger av BMWCCN-forumet? Rømt fra mental-institusjon du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Og får i slippe og bla alt for mye kan du bare trykke på den pila foran hver tråd, (denne kommer når det er ett eller flere nye innlegg i tråden) så kommer du direkte til det siste innlegget du leste. Tilhenger av BMWCCN-forumet? Rømt fra mental-institusjon du eller? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Anbefaler å lese "Kap. 3" i innlegget hagenisse henviser til. Der står det gode tips for å bruke forumet effektivt. Kan man det er det som en drøm å bruke i forhold til BMWCCN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Okey ! Jeg sammeligner dette forumet med BMWs IDrive. BMW CCN fungerer det også. Ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Problemet med bmwccn er jo at de nye EMNENE kommer fram og ikke svarene som her. Kan jo være en svær tråd som diskuterer noe interessant,men må bla 3 sider for å finne den diskusjonen igjen dagen etterpå pga det er kommet 30 nye emner. Uansett hvor populære trådene er så faller de lenger og lenger bak. Her kommer nye tråder først OG svar i tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 propan, stemmer. Men du kan bruke "Vis siste antall x timer" for å få opp tråder som har hatt innlegg i løpet av de siste timene.. men de vil fortsatt være sortert etter når tråden ble opprettet, ikke siste innlegg. Synes det er en idiotisk måte å gjøre det på. Det gjør jo også at det blir startet en haug med tråder om akkurat det samme emnet. Populære tråder her blir jo holdt i live i lange tider, der forsvinner de alltid etter 2-3 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå