BalleKnalle Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har gleda meg leeenge til de bildene. Ser bra ut det, men jeg syns den virker så stor bak likosm Syns det ser ut som om felgen bak er en tomme minde eller er det bare meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 No har eg tydeleg vis ramla av stolen, ka serie er det?? Er det bare meg som ikkje liker heilt desse nye bilene?? Flere halve eggeskal med hjul på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Såg litt ut som ein Passat/Mercedes eller noko sånt bake... Fronten var grei men resten... NEI... Viss det er problemer med å tegne ein bil, så kan jo eg hjelpa dei litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Noen som tenker litt 6-serie former? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor BMW endrer fronten/lyktene fra E90 og E91. de kler jo bilen utrolig godt. baken er bra endret. vanskelig å komme med en skikkelig kommentar så lenge spionbildene er grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå