DotTk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Var det deg.. fikk med det ja... Husker vel spølingen.. men ikke så mye kjøring..:/ du kjørte samtidig som meg vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Hvorfor den jævla rånemusikken i hver eneste slik film? Huff.. Hadde lyst å høre hva de sa de som kjørte i hverandre i køen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hvorfor den jævla rånemusikken i hver eneste slik film? Huff.. Hadde lyst å høre hva de sa de som kjørte i hverandre i køen der.. Er bare sånn jeg liker å lage filmene mine. Du hører forrestn va de sier, vist du hører etter... Det som blir sagt er: Toyotan:Hæ? Sierra'n: Faen me sint du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Vist noen gidder kan de ta å lasten ned film og legge den på en annen ftp server (ser ut til å virke nå, men hvorlenge vet jeg ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Kopi her: http://sublime.stud.hive.no/temp/vwaudi_by_jossi.wmv Edit: Først nå jeg ser filmen.. og herregud.. hva er det slags kjøring?!? Folk er jo helt på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Takk for hjelpen Gunnar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Så ut som underlaget var rimelig håpløst... for jeg kan umulig tro at de er så dårlige til å ratte (no offence) Ligger forresten ganske heftig film fra VACN sitt isbanetreff på http://www.gunstig.no/v2/?page=videoprod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Det var alt for glatt.. hadde ikke sjangs på kontroll.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Da har start.no slått til... skal prøve å ordne dette.. Mente du med det?! Nysgjerrig du... Ja, som om ikke du vil vite det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hva har egentlig denne filmen med VW Audi treff å gjøre? Så ikke en eneste VW eller Audi (så heller ikke så godt etter)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Så ut som underlaget var rimelig håpløst... for jeg kan umulig tro at de er så dårlige til å ratte (no offence) Underlaget er helt umulig å få til noe kontrolert på. En blanding av vann og olje.... Det er jo en glattkjøingsbane.... Hva har egentlig denne filmen med VW Audi treff å gjøre? Så ikke en eneste VW eller Audi (så heller ikke så godt etter)... Det var vw/audi klubben som arrangerte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 noen her som eier den røde e30'n? Isåfall, sleng ut noen bilder av den da ,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Den røde E30`n er en Alpina B3 2.7.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Det gjorde jo ikke saken noe værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Får satse på snø over heile banen neste gang. Kanskje Nordmøregatibilklubb skal arangsjere der nå snart. Vist ikke blir treffet i Surnadalen på travbanen. Kommer med info når det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå