Gå til innhold

Alpina B/S tilsalgs? (diskusjon vedr. E24)

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det fælt å ha en 6 måneder gammel telefon?

Lager du grimaser når radioen spiller musikk fra ifjor?

Er du førstemann i klesforretningen når vårens moter er kommet?

Jeg hadde iallefall ikke nølt om valget stod mellom denne B7S'n og en '99 318i...... Jeg velger båten!

Masse gammelt som er bra enda, og blir bedre med årene....

Nei, mener ikke at det nyeste nødvendigvis er best og penest. Men synes ikke designet på den bilen er spesielt tidløst. Ser rett og slett vulgær ut.

Jeg kan godt like klassikere jeg, men ikke denne. Har ikke samme tidløse, estetiske designet som feks Jaguar E-type og Porsche 911. Eller E30, for den saks skyld, men den er jo noe nyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal legge på noen tusen til og kjøpe denne som vinterbil.. :) Blir vel litt voldsomt å kjøpe denne også å ha stående sammen med compact'n. Men fristende var det.

Kan "Evopower" bruke en 633csi som bilkrossbil, kan iallefall du bruke denne som vinterbil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke en bruksbil. Er jo meir ein samlebil, og då må ein ha peng til noko sånt... Hmm, kva er forsikringa på ein slik Bmw med 500hk + turbo på ein 20åring uten bonus??? Kan jo kanskje kjøpe to slike for den prisen!

To år med restaurering, og vips veteran.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samme tidløse, estetiske designet som feks Jaguar E-type og Porsche 911. Eller E30, for den saks skyld, men den er jo noe nyere.

E24 er en sinnsyk bil. Den som ikke har kjørt en (i god stand vel å merke..), har virkelig gått glipp av noe.

Nei, den er ikke det samme som 911 eller E-type. Og takk og lov for det. De to er jo rett og slett simple biler. Jada, 911en er tøff - og E-typen er stilig - det syns jeg.... Men E24en er i en klasse for seg - over de 2 nevnte.

Minuset med den som er annonsert her er jo at den er bygget på E12. Må nesten være den E24en som er bygget på E28en, den er mye bedre.

Viser her bilde av den E24en som jeg byggde for et år siden (solgt til BMW Pat her på forumet)

645bilde1.jpg

645bilde2.jpg

Syns E24en er rå jeg for min del jaffal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...