runstra Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hvilke hjul er fine til X5 ? Jeg har fått tilbud på BBS RSII i 20 " men er disse fine på en så stor bil ? Jeg mener vel i utgangspunktet at det bør være kraftige felger med fem eiker eller lignende. Har 19 " 5 eker på vinterhjul og det er perfekt. Hva mener folket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Her er X5'en med 20" BBS RSII. Syntes dette så meget bra ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ...har du bilder så er det lettare å få napp på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 ...der kom det på same sek!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Her er X5'en med 20" BBS RSII. Syntes dette så meget bra ut jeg! Disse, samt lakering nede, og litt senk, blir det perfekt.. Har sansen for splittfelger og senk på X5´en.. Edit: Ovex slo meg med 1 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Tja så ikke så ille ut. Men tror ikke dette er RS II felgen ? Uansett ikke så ulik kanskje jeg får se på dem allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 de felgene passet knall bra på x5 en da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Lien; det er RS II felgen , takker det sitter 295.45.20 s dekk på hvordan er dette ift rulleomkrets ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Lien; det er RS II felgen , takker det sitter 295.45.20 s dekk på hvordan er dette ift rulleomkrets ? Sjekk her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=dekkdim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 BMW Individual felgene er veldig fine til X5.. men de koster nok mer en hele bilen din så jeg vet ikke helt om det er noe særlig.. de er rimelig dyre i alle fall... de ser friske ut på X5.. bilen ser litt individual ut.. and in a good way... i motsetning til de BBS-felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 X5 blir så fin som den kan bli med 20" BBS RSII... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 ja individual blir det nok ikke.. BBS hjulene er dyre nok i seg selv.. fant ut at rulleomkrets er helt optimal med 295.40.20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Den var Nice.. Fine felger og nydeleg farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jepp min favoritt Ac Schnitzer type II. Tror det er kromutgave på bildet.. penere med vanlig "felg-farge". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå