bmwe3m Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 Hvis du noen gang skal selge denne bilen så melder jeg meg frivillig til å by på den
ViBe^ Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Rå bil! Syk dekkprofil du hadde der.. dette er grombil! Ekte klassiker med gode kjøreegenskaper!
Lien Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg klarer rett og slett ikke slutte tenke på denne bilen.. Du må selge den
bmwe3m Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Jeg klarer rett og slett ikke slutte tenke på denne bilen.. Du må selge den sorry......
Lien Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Jeg får bare følge med på prosjektet å bla ut når du blir lei da Da veit du i hvertfall at du har en kjøper i bakhånd Har du noen oppdateringen til oss eller?
bmwe3m Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Skrevet Mars 4, 2006 Jeg får bare følge med på prosjektet å bla ut når du blir lei da Da veit du i hvertfall at du har en kjøper i bakhånd Har du noen oppdateringen til oss eller? He he goe den...... kommer nok en oppdatering i neste uke....
bmwe3m Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 Det ble dårligt med oppdatering denne uka Må ta meg sammen nå og få gjort noe Er det noen andre her inne som holder på med E3????
///MoePower Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Byr over lien Ikke for å "bygge om" prosjekttråden til en salgstråd men..
Glenno Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Tøft at noen satser på slike biler Muska kom med bl.a 3.0 csi i sommer på Bimmers.no treffet i Drammen.Denne fin den også
bmwcoupe Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 hvordan passer en M5 motor nedi dissa E3 går de rett nedi bare fikse nye fester eller er det mye modifisering?? fikk lyst til å ta delebilen til fattern å fikse opp:P 1976 E3 SA.
Polardego Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Grom bil, husker jeg som guttunge sto og sikla på en krasja tysk slik bil som var etterlatt omtrent midt på finnmarksvidda (skaidi) og det ville ikke forundre meg om den sto der enda... VaR Vel en 3.0 Si Klassiske bimmere er dritfett... Stå på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå