edition Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 som topic sier, er det noen som har en oversikt over ka alle sikringene er til i en e30 m3? driver å smeller litt sikringer for tiden, og i nokken tilfeller så er bilen helt "død" på forhånd takk. EDIT; Bilen blir ikke vinterkjørt. men har prøvd litt i tunet. hadde vert greit å hatt iorden til sommeren.
edition Posted February 16, 2006 Author Posted February 16, 2006 ja hadde eg bare visst det.... ikke godt å si, tildels dem fleste. derfor eg er ute etter en oversikt over ka alle sikringene er til, slik at eg kan begynne "feilsøkingen"
Øyvind L. Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Sier du at alle sikkringene ryker sammtidig??
edition Posted February 18, 2006 Author Posted February 18, 2006 nei, dem fleste. med jevne mellomrom. men viss ingen har en oversikt å komme med så får eg gå grundigere tilverks med letinga! mvh Bjørn
Holmen Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 jeg antar det er det samme sikrings"skapet" som er i alle E30`ene? isåfall vil jeg anbefale og kjøpe Haynes rep. håndbok, får den på torshov, Biltema og lignende steder, der står det veldig mye bra, og det er opplyst hva alle sikringene går til
Recommended Posts