Jørgen Andre Sandvoll Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Hei... Er de angeleyesene til 1000kr bra? De man setter inn i den org lykta? Noen som har bilde av bilen sin med det, legg det ut ! Hvilke baklykter burde jeg ha på en svart e36? Tenkte bare på hvitt blinklys, men finnes det noen andre lykter som er fetere?
hagenisse Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Det finnes flere typer, men CCFL-ringene funker fint. Baklykter på sort e36... vanlige rød/hvite er jo pene, men så vanlig da...
Jørgen Andre Sandvoll Posted February 16, 2006 Author Posted February 16, 2006 Det er veldig vanlig, men syns det ser litt jalla ut med lexus lykter på en svart e36.. Skulle ha hatt noe som er stilig og passer inn ( nei, ikke sota)
Lien Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Her er et bilde av min bil med CCFL ringer. Er litt dårlig bilde, siden lukkerhastigheten på kameraet er en smule høy, slik at jeg ikke får fram ringene helt 100%.
Jørgen Andre Sandvoll Posted February 16, 2006 Author Posted February 16, 2006 Tæft.. Tenkte jeg skulle rive i et par slike ja! ;D Blir nok tæft på bimmern!
Recommended Posts