mEhE Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 off!!! nå ble jeg enda mer skremt ,vet ikke om jeg tørr bygge turbo:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 At de ikke bare kan la folk være i fred... Jaja, får prøve så godt jeg kan å godkjenne den da. Evnt. snakke med gutta på Gol Bør gå egentlig da, så lenge jeg treffer noe på biltrangsynet med litt oppi nøtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 gjennomsnitts politimann har vel samme peil på bil som gjennomsnitts sivilist så det har vel oftest lite for seg for dem å titte på motoren broren til dama fikk bot for trimma moped,men han bor på landet med lite kriminalitet og en lensmann som må fylle dagen sin med noe før han drar hjem og banker kona..... den dagen jeg blir stoppa av en patrulje som vil se på motoren så er det vel bare å konstatere at prioriteringen til onkel har gått til H..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 og en lensmann som må fylle dagen sin med noe før han drar hjem og banker kona..... Hehe, eller hjem å passe på at dattera hans ikke blir med meg ut på en heller farlig herje-med-bil kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Du er ikke i deep shit før du krasjer og skader noen. Da er du lett gjeldsslave for livet... Er ikke sikker på hvordan det er om du i det hele tatt trenger være skyld i kollisjonen. Berusede folk for vel skylda uansett om de har skyld i ulykken eller ikke(?) Gjelder samme med trimming? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 gjennomsnitts politimann har vel samme peil på bil som gjennomsnitts sivilist så det har vel oftest lite for seg for dem å titte på motoren Er ikke alle politifolk som har greie på bil nei - ble stoppa her om dagen for å kjøre uten lys, jeg beklaget og sa jeg desverre hadde glemt å sette de på (gammel e28 dette her, uten automatisk lystenning) - så sier han at det skulle vært lys bak selv om jeg ikke hadde skrudd på lysa? - jeg sa at det var en import bil og at det ikke er vanlig med autolys på de - men han mente fortsatt at det skulle ha vært lys bak for det. Resten av historien kan leses her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12517&start=122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 må motoren starte på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Trur det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå