Gå til innhold

Stoppet med ulovlig bil. Hva skjer?

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

gjennomsnitts politimann har vel samme peil på bil som gjennomsnitts sivilist så det har vel oftest lite for seg for dem å titte på motoren

broren til dama fikk bot for trimma moped,men han bor på landet med lite kriminalitet og en lensmann som må fylle dagen sin med noe før han drar hjem og banker kona.....

den dagen jeg blir stoppa av en patrulje som vil se på motoren så er det vel bare å konstatere at prioriteringen til onkel har gått til H.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke i deep shit før du krasjer og skader noen.

Da er du lett gjeldsslave for livet...

Er ikke sikker på hvordan det er om du i det hele tatt trenger være skyld i kollisjonen. Berusede folk for vel skylda uansett om de har skyld i ulykken eller ikke(?) Gjelder samme med trimming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjennomsnitts politimann har vel samme peil på bil som gjennomsnitts sivilist så det har vel oftest lite for seg for dem å titte på motoren

Er ikke alle politifolk som har greie på bil nei - ble stoppa her om dagen for å kjøre uten lys, jeg beklaget og sa jeg desverre hadde glemt å sette de på (gammel e28 dette her, uten automatisk lystenning) - så sier han at det skulle vært lys bak selv om jeg ikke hadde skrudd på lysa? - jeg sa at det var en import bil og at det ikke er vanlig med autolys på de - men han mente fortsatt at det skulle ha vært lys bak for det.

Resten av historien kan leses her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12517&start=122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...