TOREBMW Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 nettingen er jeg enig med deg i men lyktelistene er jeg veldig uening med deg i:)hører bare til e36 dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 fin bruks bil det der! lekkert med hardtop'n på å alle vinduene nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 ja synes jeg og..synes den er finere en coupe , med hartop`en på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Jepp, cab med hardtop er lekreste e36. Men.. er det en 325 med feilplassert m3-merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Jepp, cab med hardtop er lekreste e36. Men.. er det en 325 med feilplassert m3-merke? Enig, E36 cab med hardtop er helt konge. Fin farge på denne bilen også... Det er nok et feilplassert merke ja, prøvde å få det fjernet når den var innom løftebukken min - men dengang ei Bra bil, og skikkelig bra Diode-relè er det også i den nå... (Litt intern, sorry) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Hvorfor står det M3 bakpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 fordi forige eier trodde han var lur og putte på et slikt merke jeg har ikke fått tatt d av enda..er litt redd lakken kan slippe også..har hendt før minnes jeg men det skal seff av..er jo bare idiotisk med slikt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Så denne på bygnes lordagskveld, kan det stemme? utruli rååå bil:P *lyst på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 OT:Så deg i dag i byn. Så ikke ut som BMWèn fungerte så godt me 18 toms sommerdekk på snøen...hehe Men gratla med ny bil. Ein del flott den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Om jeg ikke tar helt feil, så gikk den cabben her i Sauda for ikke lenge siden. Sebring effektanlegg på den? Og ja, det M3-merket ga jeg beskjed om at måtte av til han kompisen min som da eide bilen, men noen lærer aldri Grattis med ny bil! Hvor mye ga du for den forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 OT:Så deg i dag i byn. Så ikke ut som BMWèn fungerte så godt me 18 toms sommerdekk på snøen...hehe Men gratla med ny bil. Ein del flott den der ja kom brått på den snøen ja hehe..ble ålutselig veeeeldig glatt lå bredt hele veien.fikk den hjem og parkerte den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Pen cab ja! Liker de virkelig med hardtop som nevnt, er faktisk litt penere en coupe! Men cab med hardtop veier vel en god del mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja dem er en god del tyngre en feks en coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Strøken cab, kler utrolig godt de M5 felgene Men få for guds skyld av det emblemet Bruk fiskesnøre og vask limrestene vekk med litt whitespirit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå