Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Bestilte varene på søndag. Har ikke sett noe til tinga enda. Hvor lang leveringstid er det? Hørte noe om 2-4 dager skjønner dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Det tok 3 dager for meg. ble sendt på mandag og levert på døren tidlig Onsdag av TNT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Varene kommer helt sikkert ganske snart, i morra eller tirsdag muligens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Tok 1.5 mnd for meg... regner med at de ikke hadde alle varene på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 Varene kommer helt sikkert ganske snart, i morra eller tirsdag muligens! Får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 over 1.5 md siden jeg bestillte noe derifra.. Har ikke varene på lager.. Enste minus var at de glemlte å si ifra før det var gått noen uker.. Men det er så hyggelige på mail, at det går jo nesten ikke ann å bli sint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Snakka med de i stad. TNT. De var her på fredag, men var ingen her, så de kommer igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja, kundeservicen er på topp Bare å håpe det ikke endrer seg etter all rosen de får...Må ikke hvile på sine laurbær Send mail til dem og spør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 er egentlig fornøyd med koed.. hehe.. ihvertfall med tanke på att Daniel personlig kom på døra mi med den lykta som jeg måtte bytte til meg, da den je fikk i posten hadde skade. all applaus til Daniel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg er også meget fornøyd.. det gikk 9 dager før jeg fikk dynamoen min men jeg bor jo laaangt nord så det har vel sine innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 jeg også er grisefornøyd med Koed, bestilte stempelringer derfra like før jeg gikk fra jobben på en tirsdag, og når jeg kom hjem fra jobb torsdag så lå de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Ja, kundeservicen er på topp Bare å håpe det ikke endrer seg etter all rosen de får...Må ikke hvile på sine laurbær Send mail til dem og spør.. Ja, gjør det. Send det til Daniel på daniel@koed.dk så svarer han når så snart han får det til, hvilket i gjennomsnitt er kortere enn en runde på Rudskogen Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Snakka med de i stad. TNT. De var her på fredag, men var ingen her, så de kommer igjen i morgen hmmm.... trodde de leverte det på nærmeste postkontor jeg hvis ingen er hjemme.... hvertfall det de gjorde hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 De ringte meg på mandag, og sa at de var her på fredag men at ingen var hjemme, så kom TNT tilbake igjen på tirsdag! Kjempefornøyd jeg også 5 dager er ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå