Jump to content

sammenheng mellom def spyler,speil og sentr.lås? (E34)

Recommended Posts

Posted

allt er på høyre side,venstre side funker: spylerdingsen på luka går opp/ned men ingen væske kommer,speilvarmen ble borte for litt siden (ikke byttet speil som en foreslo) og igår slutta sentrallåsen på fordøra å funke... prata med en igår som mente det bankers var en feil i hjernen(boxen på høyre side i motoren)

kan det stemme eller er det bare tilfeldigheter,alderen på elektriske komponenter som tynger?

Posted

Har ikke peiling du... De elektriske feilene på bmw kan være mystiske... På min går for eksempel vindusviskeren på fullt uansett hvilken posisjon den spaken står i, men det gjelder kun de gangene varmeapparatet ikke fungerer på hastighet 1.... Har ofte fått meg en god latter. Er jo ganske komisk synes jeg da...

Posted

er ikke så gøy når man hver dag får spm om hva som har slutta (eller begynnt) å virke. svigers prater hele tiden om nivaen som blinka med parklys når viskerne stod på og hornet som virka bare når radioen var av osv. vil ikke ha en bil man ler av i åresvis :x

Posted
prata med en igår som mente det bankers var en feil i hjernen(boxen på høyre side i motoren)

kan det stemme eller er det bare tilfeldigheter,alderen på elektriske komponenter som tynger?

Der sitter hjerne til motor og abs. sentrallås styre enhet +div sitter på venstre side under baksete. 99% .

Posted

okidoki. en dude på bensern som påstod det. sa han hadde norges eneste E36 M3stasjonsvogn hjemme og virka som hadde greie på bmw.. har ikke peil jeg. skulle nok valgt en traust 626stv... :cry:

Posted

ja er vel en liten bagatell som steller istand for meg,bare så trist at det vil koste mer enn det smaker å få en kyndig til å finne den :cry:

Posted

:lol: da virker allt som det skal igjen. vaska bilen så virka det!

kanskje det er en innebygd sperre. blir bilen for møkkete så streiker den?