Bmw318is Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Skal kjøpe M3 front til min E36, vil ha en som er mest mulig lik orginalen og med bra passform. Noen så kan anbefale noen forhandlere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Koed.dk! har hørt mye bra om de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 For best mulig passform hadde jeg kjøpt den hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 For best mulig passform hadde jeg kjøpt den hos BMW. Svin dyrt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Schmiedmann selger dem også. Ikke så ekstremt dyrt heller. Medlem i BMWCCN = 10% rabatt også. Er vel 3700,- for fronten (uten netting) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Kjøp hos koed.dk. De er billige, samt en rask leveringstid. 3 dager tok sendingen med TNT fra Danmark til Oslo på en støtfanger. Kjøp en brukt en, da får du den billig og jeg mener han sa at han har original støtfangere etc liggende. disse koster naturlighvis mere enn en brukt en med litt skrammer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Er fronten fra Koed.dk original M-tech front? Schmiedmann selger ihvertfall original M-tech front (sideskjørt, bakfanger, etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 det vet jeg ikke, men jeg har ORIGINAL M5 bakfanger som jeg kjøpte fra de. var brukt og hadde sittet på opphuggingsbilene deres. se på siden om de har en E36 M3 opphuggingsbil med hel M3 front, så slår du til. jeg betalte 1000kr for fangeren. ble 925kr i frakt så fangeren kom på 1925kr levert på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 det vet jeg ikke, men jeg har ORIGINAL M5 bakfanger som jeg kjøpte fra de. var brukt og hadde sittet på opphuggingsbilene deres. se på siden om de har en E36 M3 opphuggingsbil med hel M3 front, så slår du til. jeg betalte 1000kr for fangeren. ble 925kr i frakt så fangeren kom på 1925kr levert på døren. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Du kjøper hos Bilbyggeriet så får du ferdig montert og lakkert i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIR Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg tok meg en tur til koed i danmark sommeren 94' og kjøpte meg M3 fanger til min E36. Den var orginal og merket med delenummer. Jeg satt den på der nede og det var bolt-on. Passet perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Det skal jeg gjøre hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Du kjøper hos Bilbyggeriet så får du ferdig montert og lakkert i samme slengen Hadde det vært litt nærmere Haugesund så kunne det vært aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det skal jeg gjøre hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen.. Den fronten har jeg ikke sett For tiå så e det jobbing å trening det går mest i å så litt drikking av og til Ja bilen blir nok greie den med ny front og når sommer felgene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå