Gå til innhold

Hvor vil dere anbefale å kjøpe M3 front til min E36?

Bmw318is
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp hos koed.dk.

De er billige, samt en rask leveringstid. 3 dager tok sendingen med TNT fra Danmark til Oslo på en støtfanger. Kjøp en brukt en, da får du den billig og jeg mener han sa at han har original støtfangere etc liggende. disse koster naturlighvis mere enn en brukt en med litt skrammer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke, men jeg har ORIGINAL M5 bakfanger som jeg kjøpte fra de. var brukt og hadde sittet på opphuggingsbilene deres. se på siden om de har en E36 M3 opphuggingsbil med hel M3 front, så slår du til. jeg betalte 1000kr for fangeren. ble 925kr i frakt så fangeren kom på 1925kr levert på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke, men jeg har ORIGINAL M5 bakfanger som jeg kjøpte fra de. var brukt og hadde sittet på opphuggingsbilene deres. se på siden om de har en E36 M3 opphuggingsbil med hel M3 front, så slår du til. jeg betalte 1000kr for fangeren. ble 925kr i frakt så fangeren kom på 1925kr levert på døren.

Det skal jeg gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :wink:

hadde du ikkje ein front ligganes du da? drive me for tiå da? jj.. komme seg den bilen din då når du får på den fronten.. kjøpte du deg angel eyes btw..? synnes eg såg deg her ein dagen..

Den fronten har jeg ikke sett :wink: For tiå så e det jobbing å trening det går mest i 8) å så litt drikking av og til :wink: Ja bilen blir nok greie den med ny front og når sommer felgene kommer på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...