Kjell Arne Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Et spørsmål, antennen på bakruten min, hva er den til ? er det handsfree eller navigasjonen på forhånd takk
Kjell Arne Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Skrevet Februar 20, 2006 Glemte en ting.... grunnen til at jeg spør er at jeg har skaffet meg en bakrutespoiler som jeg gjerne kunne tenkt meg å montere, men så stikker den helsikes antenna opp, lurte på om det var noe sjakktrekk å skru selve antenna av og da få limt den spoileren på.
Ch88 Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 bare å sjekke hva den antenna er kobla til det da. min er ikke kobla til noe som helst..
StigJ Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 E39 har vel aldri vært levert originalt med glassantenne. FM antennen ligger støpt i bakruta sammen med varmetrådene. Det er sikkert en ettermontert GSM antenne. Har du et bilda av den?
Bjørn 320 Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Eg har ei antenne på bakruta i allfall...ca. 10 cm høg. Den er til original GSM-telefon... Veit ikkje om det er sånn på din men...
ABCDEF Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Har denne gsm antenna på min e46 også. Noen som vet hvor man kan finne ut hvor ledningen går? Kunne tenkt meg å fått brukt antenna når jeg først har den.
Hankook Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 så dette emne, så tenkte jeg att jeg kunne få svar på hvor radio antenne er på min bil, har en e28 528i 85modell, er den i ruta me varme kablene?
Kjell Arne Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 E39 har vel aldri vært levert originalt med glassantenne. FM antennen ligger støpt i bakruta sammen med varmetrådene.Det er sikkert en ettermontert GSM antenne. Har du et bilda av den? Ser at du jobber på bilradiospesialisten, tar en tur innom deg i morgen så kan du få sett på det,!
Hylland Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Eg og har ei sånn antenne heilt bak på taket, men den er ettermontert som på mange andre bila. Ser jo mykje finare ut!
StigJ Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 E39 har vel aldri vært levert originalt med glassantenne. FM antennen ligger støpt i bakruta sammen med varmetrådene.Det er sikkert en ettermontert GSM antenne. Har du et bilda av den? Ser at du jobber på bilradiospesialisten, tar en tur innom deg i morgen så kan du få sett på det,! Bare kom innom du. Så kan vi ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå