Ch88 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 ja det var kanskje litt penere enn: no offence..... rattet ødla vel mye her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 E30 har veldig fint interør. E36 har like fint eller enda finere. E46 har og så veldig fint interiør (bortsett fra det at det er vanskelig å oppgradere stereo og få det pent)... E90 er en katastrofe. Er visst mange kvinner som jobber i interiøravdelingen. Dashbordet ser jo ut som ett møbel. Bilen som trådstarter vurderer er helt nydelig. Er ikke noe galt med det rattet heller. Er veldig fint. Skiller seg virkelig ut fra alle sorte og grå E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 enig og uenig med mange her inne hehe syns E30 int. holder seg bra til å være en så gammel bil, liker og E36 int. svært godt syns personlig det holder bra standard den dag i dag. På de nyere BMWene syns jeg og int. er nydelig har bare en knøtt liten ting å si på det... og det er at det skulle vært litt vinkla mot føreren men sier BMW at det ikke skal være sånn er det nok en grunn for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 e46 320 er en nydelig bil å kjøre, men ikke forvent noen racer. Sportsetene (som jeg ser den har) er også nydelige å sitte i. Interiøret i den der er penere enn en får intrykk av på bildene. Prøvekjørte selv en med svart sportskinn før jeg kjøpte min. Er nydelig. Spør om lenkearmer og bærekuler er byttet på garantien. Det er vel en kjent feil på e46. Om du ikke har hund og unger, hold deg for god til stasjonsvogn og diesel! Sedanen (og selvfølgelig coupeen da) er jo mye lekrere! Rød, med hvite blink, 55,35 senk og 19" BBS CH. Bytte ut svarte interiørlister med alu, så har du en LEKKER bil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ja, den bilen er pen, og an bli enda penere, men syns den er kjørt litt mye og skulle helst hatt litt mer kraft i motoren. Så jeg har vel egentlig slått den fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Min har gått 92.000 nå og er samme modell. Jeg ville heller ikke kjøpe en bil som hadde gått over 150k km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 hvorfor ikke bare kjøpe en E39... den er jo så evig mye finere... og så kan man sitte 4 mennesker i den helt uten problemer. e39 hadde vel heller aldri de samme rustproblemene heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå