Gå til innhold

Bmw 323i E30 vurderes solgt 145 000km


prebols
 Share

Anbefalte innlegg

Vurdere og selge min 323i E30.

Bilen måtte eu godkjennes i mars i år. Det er et par ting som må gjøres, men det trenger ikke å koste mye. Motoren går meget pent uten tikkelyder! (PS! Se eu kontroll skjema i bunnen) Litt eksos lekasje også,.

1984 mod, 150 hk 145 000km

14" viking contact vinterdekk

15 mim sommerdekk med bra mønster!!

Soltak

Sentrallås

MP3 spiller følger med

Alarm og bensinvarmer (aldri brukt/testet dette)

M3 stoler

Baksette med midtarmlene og nakkestøtter

PM meg eller mail til preben-o@frisurf.no

Prisant. 9000,- inkl årsavgift!

Prisen er ikke diskuterbar. Kan eventuellt selges i deler. 4000 for motor + girkasse og drivverk.

HPIM1185.jpg

HPIM1189.jpg

HPIM0732.jpg

HPIM0734.jpg

HPIM0739.jpg

HPIM0744.jpg

HPIM0737.jpg

HPIM0746.jpg

HPIM0749.jpg

HPIM0750.jpg

HPIM0751.jpg

HPIM0735.jpg

eukontroll.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står veldig tydelig på skjemaet, bare å forstørre det.. ( Holde musepekeren over bildet til den utvid-til-full-størrelse-firkanten dukker opp nede til høyre ) (Internet explorer)

Det kan jeg ikke garantere. Forrige eier (40 år ) kjøpte den på 89 000 km av ei dame.(har papirer på det) Jeg har hatt den siden 137 000 km. Og er nå på 143 000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står veldig tydelig på skjemaet, bare å forstørre det.. ( Holde musepekeren over bildet til den utvid-til-full-størrelse-firkanten dukker opp nede til høyre ) (Internet explorer)

Det kan jeg ikke garantere. Forrige eier (40 år ) kjøpte den på 89 000 km av ei dame.(har papirer på det) Jeg har hatt den siden 137 000 km. Og er nå på 143 000km.

Beklager...jeg så poenget og jeg nådde åpenbart også å redigere min tekst før du svarte på meldingen. Se bort fra første avsnitt i prebols' melding kjære BMW venner... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hva er en bensinvarmer?

Mvh Stian S

Det er en motorvarmer (en selvstendig enhet) som går på bilens bensin helt uavhengig av om bilens motor går. Poenget er å varme opp kjølevannet (og/eller bilens coupe) så slitasjen på motoren ved en kaldstart blir betydelig mindre + at bilen er god og varm selv når det er 20 kalde utenfor... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...