prebols Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Vurdere og selge min 323i E30. Bilen måtte eu godkjennes i mars i år. Det er et par ting som må gjøres, men det trenger ikke å koste mye. Motoren går meget pent uten tikkelyder! (PS! Se eu kontroll skjema i bunnen) Litt eksos lekasje også,. 1984 mod, 150 hk 145 000km 14" viking contact vinterdekk 15 mim sommerdekk med bra mønster!! Soltak Sentrallås MP3 spiller følger med Alarm og bensinvarmer (aldri brukt/testet dette) M3 stoler Baksette med midtarmlene og nakkestøtter PM meg eller mail til preben-o@frisurf.no Prisant. 9000,- inkl årsavgift! Prisen er ikke diskuterbar. Kan eventuellt selges i deler. 4000 for motor + girkasse og drivverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Vet du om bilen rent faktisk kun er kjørt 146000 Km...det er ikke mye på 22 år... ikke mer enn 6500 Km pr. år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det står veldig tydelig på skjemaet, bare å forstørre det.. ( Holde musepekeren over bildet til den utvid-til-full-størrelse-firkanten dukker opp nede til høyre ) (Internet explorer) Det kan jeg ikke garantere. Forrige eier (40 år ) kjøpte den på 89 000 km av ei dame.(har papirer på det) Jeg har hatt den siden 137 000 km. Og er nå på 143 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Så ut som mye rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det er litt overflaterust her og der ja.. Men ikke noe alvorlig.. De sa ikke noe om alvorlig rust på eu kontroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Det står veldig tydelig på skjemaet, bare å forstørre det.. ( Holde musepekeren over bildet til den utvid-til-full-størrelse-firkanten dukker opp nede til høyre ) (Internet explorer)Det kan jeg ikke garantere. Forrige eier (40 år ) kjøpte den på 89 000 km av ei dame.(har papirer på det) Jeg har hatt den siden 137 000 km. Og er nå på 143 000km. Beklager...jeg så poenget og jeg nådde åpenbart også å redigere min tekst før du svarte på meldingen. Se bort fra første avsnitt i prebols' melding kjære BMW venner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 ikke for og ødelegge noe, men synest det motor rommet der såg vel slitent ut til dn km standen. kan seff bare være en full mann som skulle fylle olje en gang da og fylte litt overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hvor du bor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hmm, hva er en bensinvarmer? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 hmm, hva er en bensinvarmer? Mvh Stian S Det er en motorvarmer (en selvstendig enhet) som går på bilens bensin helt uavhengig av om bilens motor går. Poenget er å varme opp kjølevannet (og/eller bilens coupe) så slitasjen på motoren ved en kaldstart blir betydelig mindre + at bilen er god og varm selv når det er 20 kalde utenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Stemmer det.. Har ikke fått prøvd den enda.. Men ser ut som du kan stille kl til når den skal starte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Kan også selge motor, girkasse og drivverk for 5000 kr ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hvor i landet står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Ikke intressert i å selge setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jo visst ingen kjøper bilen og jeg må selge den i deler... Vest.Agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg