Aroid Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 ja det gjor jeg med Opel Ascona C 1.3L bygget om til 2.0i 16v 150hk på litt over 900kg
Gunnar Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 Hvis bilen din ikke er førstegangs registrert i Norge FØR 1996, må du da ikke betale hk-avgift ved motorbytte? Riktig Feil. Regelen er en 10-årsregel. Dags dato for 10 år siden er det som teller.
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 er lett å få tak i trim deler til den også! Fortell gjerne mer om dette... Hvis ikke du regner KN-filter etc som trimdeler da... hehe, nei, reiner ikke KN-filter og eksos annlegg som trim deler... sett fler sider rundt om kring på nettet som har trim kam, så får du chip til insprøytina til de.. vil du ta den helt ut, lav komp stempler, råder, over dim topp pakning og gren rør til ombygging til turbo... har ei bra svensk side med mye trimm deler til denne motoren, men det er på en anna pc..kan kanskje hvis jeg husker det sende url på den siden til deg senere!
Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Hvis bilen din ikke er førstegangs registrert i Norge FØR 1996, må du da ikke betale hk-avgift ved motorbytte? Riktig Feil. Regelen er en 10-årsregel. Dags dato for 10 år siden er det som teller. Ja, greit da
Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 er lett å få tak i trim deler til den også! Fortell gjerne mer om dette... Hvis ikke du regner KN-filter etc som trimdeler da... hehe, nei, reiner ikke KN-filter og eksos annlegg som trim deler... sett fler sider rundt om kring på nettet som har trim kam, så får du chip til insprøytina til de.. vil du ta den helt ut, lav komp stempler, råder, over dim topp pakning og gren rør til ombygging til turbo... har ei bra svensk side med mye trimm deler til denne motoren, men det er på en anna pc..kan kanskje hvis jeg husker det sende url på den siden til deg senere! PPF i Sverige du mener? www.pure-pf.com
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 ja, mente den.. noen som har erfaring med de?
Kenneth BMW Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Jeg hadde klart satset på stor 6'ern da har du bundrag så det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå