Tommy Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Her er kjangsen, for dere som vil prøve. http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 330#166964 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 der blir det nok MANGEN folk !! Har vell ikke bilen klar, så jeg får nok vente ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 viss dårr bler i nærheden av folkemengden dårr va på autofiltreffet på kvaddå så bler det masete...det va jo stress me så møje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 viss dårr bler i nærheden av folkemengden dårr va på autofiltreffet på kvaddå så bler det masete...det va jo stress me så møje OT: Du skriver meget utydelig! Hold deg til bokmål/nynorsk er du snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 ÅÅÅÅ! Fekk lyst ned eg no.. Berre synd at bimmeren min ikkje går så bra at det er vits å reise på bane med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 håper jeg får byggd ferdig bilen te reve. kan bli litt lite ti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 ÅÅÅÅ! Fekk lyst ned eg no.. Berre synd at bimmeren min ikkje går så bra at det er vits å reise på bane med den Hva i alle dager har hvor bra bilen går med om den kan kjøres på bane? Ellers mener du at den er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Det er jo ikkje noko vits å reise på bane med ein 129 hk automatgir bil, med orginalt understell på da. Går jo som ein dass! Skal gå litt friskt i svingane, da det er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Så du har hatt den på bane og det var kjedelig eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Nei det har eg desverre ikkje hatt moglegheiten til enda Men eg skal ikkje nekte for at vist det hadde vorte banetreff i nærheiten av her som eg bur, hadde eg nok reist ja. Men eg hadde ikkje reist for eksempel i 5 - 6 timar for å ha bilen min på bane! Da ville eg heller hatt noko som var litt futt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Hvis det er første gang på bane tror jeg 129hk går fort nok. Isbilen er iallefall mer enn kjapp nok for meg og så mye kjappere er den jo ikke. Ser ikke helt vitsen med en bil man ikke tør/klarer utnytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Det skal eg ikkje diskutere på Men det frister liksom ikkje å reise i fem til seks timer for å reise på bane med ein 129 hk bil som vege oppunder 1500 kg. Vist du skjønner. Og sia det er automat også, så får eg ikkje utnytta bilen 100%, det er også noko som gjere det mindreaktraktivt, desverre. Hadde det våre ein 24v med manuelgir, hadde saken våre ein anna. Da hadde eg i det minste vudert det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 For dere som ikke vet det, så er Revebanen en gocartbane, på ca 1km å du kan kjøre så å si like fort med en motorsvak bil, som en med mye HK. Begrensningen sitter somregel (eller nesten alltid) i førerstolen å holder i rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg har da kjørt min 12V 520i på bane, og det er knallmoro det! På Vålerbanen gikk det ihvertfall helt fint uten å savne masse hk for mye, det gikk stort sett holde fort nok når man kom inn mot svingene. Men Vålerbanen har en god del høyhastighetssvinger, så man får ganske godt driv der selv med motorsvak bil. Har kjørt på Reve også (en gang), og selv med automat (E36 320ia) er det moro. Men nå har jeg aldri prøvd en 12V 520ia, og det er vel en fare for at den er enda tregere enn min manuelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Det er ein viss fare for at den er treigare enn din ja Har kjøyrt manuel kasse av 520 12v og 24v. Merkbar forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå