Jump to content

Recommended Posts

Posted
viss dårr bler i nærheden av folkemengden dårr va på autofiltreffet på kvaddå så bler det masete...det va jo stress me så møje

OT: Du skriver meget utydelig! Hold deg til bokmål/nynorsk er du snill!

Posted
ÅÅÅÅ! Fekk lyst ned eg no.. Berre synd at bimmeren min ikkje går så bra at det er vits å reise på bane med den :(

Hva i alle dager har hvor bra bilen går med om den kan kjøres på bane? Ellers mener du at den er ødelagt? :lol:

Posted

Det er jo ikkje noko vits å reise på bane med ein 129 hk automatgir bil, med orginalt understell på da. Går jo som ein dass! Skal gå litt friskt i svingane, da det er morro :D

Posted

Nei det har eg desverre ikkje hatt moglegheiten til enda :(

Men eg skal ikkje nekte for at vist det hadde vorte banetreff i nærheiten av her som eg bur, hadde eg nok reist ja.

Men eg hadde ikkje reist for eksempel i 5 - 6 timar for å ha bilen min på bane! Da ville eg heller hatt noko som var litt futt i.

Posted

Hvis det er første gang på bane tror jeg 129hk går fort nok. Isbilen er iallefall mer enn kjapp nok for meg og så mye kjappere er den jo ikke.

Ser ikke helt vitsen med en bil man ikke tør/klarer utnytte..

Posted

Det skal eg ikkje diskutere på :D Men det frister liksom ikkje å reise i fem til seks timer for å reise på bane med ein 129 hk bil som vege oppunder 1500 kg. Vist du skjønner. Og sia det er automat også, så får eg ikkje utnytta bilen 100%, det er også noko som gjere det mindreaktraktivt, desverre. Hadde det våre ein 24v med manuelgir, hadde saken våre ein anna. Da hadde eg i det minste vudert det! :D

Posted

For dere som ikke vet det, så er Revebanen en gocartbane, på ca 1km å du kan kjøre så å si like fort med en motorsvak bil, som en med mye HK. Begrensningen sitter somregel (eller nesten alltid) i førerstolen å holder i rattet.

Posted

Jeg har da kjørt min 12V 520i på bane, og det er knallmoro det! På Vålerbanen gikk det ihvertfall helt fint uten å savne masse hk for mye, det gikk stort sett holde fort nok når man kom inn mot svingene. Men Vålerbanen har en god del høyhastighetssvinger, så man får ganske godt driv der selv med motorsvak bil. Har kjørt på Reve også (en gang), og selv med automat (E36 320ia) er det moro. Men nå har jeg aldri prøvd en 12V 520ia, og det er vel en fare for at den er enda tregere enn min manuelle..