Simen! Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Halla! Syns du skal holde liv i tråden, satt nå å leste igjenom den å det var knall bra! Lykke til på resten av ferden, sånne som deg er det ikke mange av det skal du ha skryt av!
Bmw-owner Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Tar av meg hatten for deg Mats, som ikke lar funksjonshemmingene stå i veien. Helt utrolig hva dere har fått til Håper på å få kjørt mot deg en gang
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Hei Igjen,, takker for hyggelige tilbakemeldinger.. Jeg har selvfølgelig ikke vært så flink til å oppdatere som jeg lovte.. Men har vært lite løp i det siste.. Er sesongslutt nå og bimmer'n må nok fryse ute under snøen ett halvt år nå... Må tenke litt på hva som skjer neste år, den gamle ETA'n blir litt for veik nå som jeg skal opp i seniorklassen, enten blir det vel 2.5l topp å tre doble gassere på den, ellers så har jeg også en M30B35 som står å venter på å bli brukt.. Jeg har også en volvo b23 rallycrossmotor med 2x 48 dellorto osv, bremset 225hk, men den blir nok litt for grom å bruke i bilcross.. Har også kjøpt meg en Chevrolet Nova jeg gjerne kunne tenkt meg å prøvd på banen med en diiger v8 under panseret.. - Så jeg har mange ting å velge i, så får vi se hva det blir til neste år Har blitt filmet av hallingdølen der de laget en sak om meg her for ei uke sia, den kan dere se her: http://www.hallingdolen.no/hdspelar/article56642.ece Legger ved noen bilder Her er Nova'n.. Vet dette er å banne i kjerka, men dere får tilgi meg.. Her er min heelt nye VW Caravelle, den er spesialbygd, og blir kjørt kun med joystick, lappen er snart i boks.. Jeg har kjørt på den 3000km bare på øvelseskjøring så blir endel bilkjøring om dagen!! Er 2.5TD for de som lurte..
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Pent.. så faktisk videoen på "Hd-spelaren" i går kveld..
///FredriK.S Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Har faktisk ikke lagt merke til denne tråden før nå. Har lest imellom alle 18 sidene og må si at dette var veldig spennende og morsomt å lese, veldig bra at du får gode plasseringer på løpene. Dette er veldig tøft. Lykke til videre med bilen og kjøringen.
Astri Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Hehe, vet eg fortsetter å banne i kirka men har du flere bilder av nova'n? Planer for den? e jo din tråd så litt avsporing kan du ha om du sjøl vil det. Det ser du eksempler på i min tråd iallefall. hehe Synes du er tøff som ikkje lar deg stoppe. Du hører det sikket støtt å stadig, men mener det like godt for det. kan eg spøre kor gammel du e, siden du seie du ikkje har lappen?
plugg69 Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 strøkent.. brukte lang tid en fredagskveld på å lese denne posten.. veldig interessant og tøft at du gjør det så bra og har sånn stå på vilje.. skal ta meg en tur og se på om det er løp når jeg er på fagernes neste gang.. :) lykke til videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå