325i-Handicapraser Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 grom bil, har blitt utrolig grom Jo tusen takk Blei kjempefornøyd med bilen jeg også
dj_maz Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 RESPEKT !! det der ble helt sykt er ikke rart du får positive tilbakemeldinger lykke til i løpene
///MoePower Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Du får få noen til å filme første gangen du konkurrerer med den så du kan legge ut filmen her på bimmers! Blir spennende å se hvordan alt sammen fungerer på banen! Må fortsatt si meg imponert over bilen og arbeidet du/dere har lagt ned i den!
325i-Handicapraser Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Skrevet Juli 8, 2006 Ja, jeg har tenkt til å ha inboardkamera + att non kompiser kommer til å filme!! Henta bimmer`n igjen i går, og gass/brems var ikke montert, men det fulgte med så iløpet av helga håper jeg vi får kobla det opp!! Lagde også bukplate og fikk festa det 2,5" Strakrøret jeg har kjøpt i går!! I dag er det også reportasje om meg i "hallingdølen" der overskrifta var: Frå rullestol til BMW bilcross" Hehe.. Her er to bilder når vi henta doninga i Hønefoss:D
///MoePower Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Jeg syns bare den blir finere og finere for hvert bilde som blir lagt ut! Den er nok bra mye finere enn mange gateregistrerte E30`er! Stå på! Det er en unik sjanse du har, og jeg tror du har GODE muligheter til å dra inn en seier eller to, eller flere med såpass motor som du har i den! Tror jeg skal bygge bilcrossbil av 728i`n min når jeg har handla meg 745ia Er morsomt å kjøre bil!
Trond.S Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Genialt Mats, detta blir saker!! Synes jeg så noe kjent med den gule og blå bilen på forsida av Hallingdølen i går og jammen hadde du ikke kapra 2 sider inni også Er det bare småting som gjenstår før prøveturen nå eller? Blir morro å se den i farta. Du som andre sier slenge ut en liten filmsnutt til oss. Er jo nyskjerrig som bare det Hilsen Trond
325i-Handicapraser Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Skrevet Juli 9, 2006 Hehe, ja det vart to sider i avisa gett Har drivi med bilen i dag, og nå er egentlig så godt som alt ferdig! Skulle til og testekjøre, og rygget bilen ut av garasjen, da jeg pluttselig merka att det ikke var bremser Og hengeren sto bak, så jeg prøvde så godt jeg kunne å svinge utenom, men traff litt bakpå bilen Men det vart gudsjelov ikke store bulken, bare en bitteliten en Så lufta bremsene, og skal kjøpe nye bremseklosser i de nærmeste dagene Så da blir det nok litt testkjøring
olejørgen Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Det er ikke Norges første handicapløpsbil, Det har vært noen før deg der jeg husker en som het Ole ett eller annet i 1991 som kjørte Volvo 240 turbo i rallycross div 1 og en annen som kjørte Neon cup og en som bygde en amrikaner til dragrace en gang i tiden
325i-Handicapraser Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Åja! =) Mulig det! Trur jeg har sett den Neonen på handicapmesse en gang!
///MoePower Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 Hehe, ja det vart to sider i avisa gett Har drivi med bilen i dag, og nå er egentlig så godt som alt ferdig! Skulle til og testekjøre, og rygget bilen ut av garasjen, da jeg pluttselig merka att det ikke var bremser Og hengeren sto bak, så jeg prøvde så godt jeg kunne å svinge utenom, men traff litt bakpå bilen Men det vart gudsjelov ikke store bulken, bare en bitteliten en Så lufta bremsene, og skal kjøpe nye bremseklosser i de nærmeste dagene Så da blir det nok litt testkjøring Det finnes jo ett håndbrekk du kan nappe litt i vettu! Men klandrer deg ikke altså! Gjort er gjort. Den ska jo bulkes litt når du konkurrerer med den uansett! Ikke det at det er du som kommer til å bulke den, men det finnes jo mange andre på banen som ikke er fullt så gode førere med fæle slitne biler som ikke bryr seg!
325i-Handicapraser Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 i går var den store dagen me stor D. Jeg er ferdig med bilen!!:D Reiste ned til Hønefoss, på banen der, og sku ta lisensen og få trene på bane!! det funka driitbra Jeg fikk kjørt maange runder 20-30!! Hehe, og fikk testa skikkelig ut åssen detta funka! Og fikk selvfølgelig lisensen det var bare HELT RÅTT !! Var to jornualister der, som tok bilder og sånn, så legger ut en del bilder han ene tok fra i går
Kenny_ Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Utrolig bra. Ser ut som du kjører kanksje så friskt, av det jeg kan se på bildene
cicca Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Gratulerer!! Kjempemorro! Ser ut som om det går unna og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå