Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nope hakke sveisasperre enda.. er mye lettere å lære seg å kjøre fort uten sveisa sperre!! Kjører svinga fortere uten sperre, men utgangen a svinga taper jeg på da den spinner på innerhjulet! Men bliir nok sperre etterhvert :)

Skrevet

Jahh:) Det blir saker.. jeg har tenkt til å kjøre vinterløp nå 27.Januar å der har jeg blitt nevnt som en liten forhåndsfavoritt: http://bilcross.no/ny/nyheter/nyheter_v ... 8&KlubbID=

Mats Bjerknes (NMK Nedre Hallingdal) stiller med sin spesialbygde BMW som bare gikk raskerer og raskere i fjor
.

Veldig gøy att jeg blir nevnt der ikke fordi jeg har den spesielle bilen, men fordi jeg faktisk er en grei konkurent :)

Skrevet

Starter vel nå til uka å sette istand bc-bilen til sesongen. Blir vel ikke noen løp før ut i april. Men har en god del å gjøre, så trenger tiden!

• 1 month later...
Skrevet

Dette her er d dritfett... all ære til deg og alle som har hjulpet deg.. nå har jeg lest igjenom alt her å er helt satt ut:D sku lagt meg for en stund siden men dette var verd å få med seg(blir antagelivis vimseskruing på jobb imorra da:P men d gjør ikke noe) .. lykke til i neste løp :)

k o n g e!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei alle bimmersfolk, nå er det lenge sia jeg har oppdatert her, men siden sist så har jeg allerede rekkt å kjøre to vinterløp!

Første løpet 27.1:

Her gikk det temmelig bra og jeg hadde flere gode plasseringer, endte til slutt på 7.plass totalt, bare en plass unna a-finale..

868_6874.jpg

868_6878.jpg

(Foto Jan Holshagen)

Andre løpet 24.2:

Her gikk det enda bedre, jeg kjørte inn til tre tredjeplasser i innledende omganger og kom rett i a-finale, der klarte jeg og komme på en fjerdeplass inn i mål 8) \:D/

100_2380.jpg

100_2472.jpg

(Foto Jan Holshagen)

Motorfeste røyk og motoren flyttet på seg så giringa stemte heller ikke helt lengre, så nå skal det til en real service på den gamle sliter'n før sesongen begynner igjen i slutten av April :) se foresten på denne reportasja om meg som kom i avisa i dag etter løpet

http://hallingdolen.no/apps/pbcs.dll/ar ... /103010068

Skrevet
Hei alle bimmersfolk, nå er det lenge sia jeg har oppdatert her, men siden sist så har jeg allerede rekkt å kjøre to vinterløp!

Første løpet 27.1:

Her gikk det temmelig bra og jeg hadde flere gode plasseringer, endte til slutt på 7.plass totalt, bare en plass unna a-finale..

868_6874.jpg

868_6878.jpg

(Foto Jan Holshagen)

Andre løpet 24.2:

Her gikk det enda bedre, jeg kjørte inn til tre tredjeplasser i innledende omganger og kom rett i a-finale, der klarte jeg og komme på en fjerdeplass inn i mål 8) \:D/

100_2380.jpg

100_2472.jpg

(Foto Jan Holshagen)

Motorfeste røyk og motoren flyttet på seg så giringa stemte heller ikke helt lengre, så nå skal det til en real service på den gamle sliter'n før sesongen begynner igjen i slutten av April :) se foresten på denne reportasja om meg som kom i avisa i dag etter løpet

http://hallingdolen.no/apps/pbcs.dll/ar ... /103010068

åh synd jeg ikke kunne komme og se :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...