Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp, da har vi fått gjort masse i helga!

Begynte med å pusse bort rustflekker, med vinkelsliper! Og etter tok vi faktisk og SPARKLA!! det har vel aldri blitt gjort på en bilcrossbil før :P Hehe.. Tok så å maskerte alt som ikke skulle lakeres! Pussa etter det ned sparkelen, og pussa ned hele bilen! Før vi begynte og lakkere!! :D:D Det var driitarti, og bilen blei ENDA mer strøken og fin enn noen av oss hadde forventa oss!! ser ut som er rallycross-bil nå!! Og noen spekulerte i "norges fineste bilcrossbil??" 8) Dere får se selv!!

CIMG0856.jpg

Pappa pusser rustflekker!

CIMG0861.jpg

Maskering og nedpussing!

CIMG0870.jpg

Pusset Ned!

CIMG0874.jpg

Det hvite er lakkert 8)

CIMG0879.jpg

Hvitt og blått!!

CIMG0886.jpg

CIMG0897.jpg

Maskeringen tas av :D

Ferdig Resultat (mangler bare svart nederst på kanalen):

CIMG0903.jpg

CIMG0906.jpg

CIMG0911.jpg

CIMG0908.jpg

CIMG0909.jpg

Stolt eier av en av norges fineste bilcrossbiler! 8):)

Så hva syntes dere? ble den fin?

Skrevet

Den ble jo faktisk drit fin, finere enn mange E30'er på gata.

Den så ut som den var ganske bra lakka for være gjort hjemme.

veit du sånn ca hvor mye bilen er letta eller har lagt på seg etter du begynte å bygge den?

Stå på

Skrevet

den blei helt sjef den. skiller seg kanske litt ut å. så nå vet vi hva vi skal se etter på banen. bilen helt ferdig nå eller er det mye igjen. lenge siden jeg har lest i tråden så husker ikke helt åssen det lå ann. men lykke til med bilen og kjøringa.

Skrevet

må nesten bare sei du for lykke t!har såde og lest gjennom heila tråden i ein hall time nå og e jev... fasinerte..dette kalle eg ein gutt md guts! :beer: og lykke t i bilcross..og eg håpe du tar merre pokaler enn broren din hehe :stupid::D

Skrevet

Har desverre ikke lest tråden din før nå,men s.... det her blir heftig

All repsekt til deg som tør å satse på dette og tydligvis får gjennomført til de grader=)

Som teck nevnte,trenger du hjelp på finnskogen -banen eller engasjerte tilskuere så er jeg med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...