Gå til innhold

BMW 318 91' modell

Trulsen
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå en e36 318 91-mod på hand. Gått 230', fått sladd på bilen så noe arbeid må påregnes på hekken.. Han forlanger 20.000..

Strøken bil ellers, spess interiør osv..

Noe jeg bør være på vakt etter på denn bilen? Tenkte på vanlige problem på desse bilene.

Takker for raske svar, Truls..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er noe som mangler! 2 sylindre :lol::lol:

Hehe, sant nok da.. Men har tenkt å pendle en del.. i tillegg til at jeg går skule nå, og lærling etter sommeren :P Skal iallefall se på bilen! :)

Men du mener det er et dårlig kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...andre (spesielt engelske aristokrater) vil si at det mangler 8 sylindre... :lol: ... Jeg liker E30/E36/E46 318i... det er relativt fornuftige biler når alt kommer til alt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant nok da.. Men har tenkt å pendle en del.. i tillegg til at jeg går skule nå, og lærling etter sommeren :P Skal iallefall se på bilen! :)

Men du mener det er et dårlig kjøp?

nå er ikke jeg noen ekspert. men av e30 ihvertfall så ville jeg heller hatt en 318 enn en 320. 318i bruker mindre bensin, veier mindre å går nesten like bra.

regner med dette hjelder for e36 å.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er vanskelig for oss å si om dette er et godt kjøp når vi ikke ser skaden... Kan du selv fikse den er vel kjøpet bra :D , men må du ha den på verkstedet så blir det en dyr 318... :shock:

Klarer nok og fikse den selv. Han som skulle selge den skulle sende meg bilder på mail, men har ikke fått bilder av den ennå... Men bor bare 1 time unna, så tenkte å ta turen for å se på den iallefall :D

Så kan hende det blir bmw på meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...