Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Nå må jeg spørre deg pedi En god rens og "rett" olje gjør ofte susen.Er det rens som man fyller på motoren,og lar den gå på tommgang i 10 min du mener?evt hvor finnes det? Rens/motorvask er en slik ting du nevner ja. Hvor lenge den skal være i motor varierer. Les på boksen. Å "rett"olje,er det merket\type olje du mener? Ja, rett olje til rett motor. Valveoline, Castrol og Mobil er de forskjellige jeg liker å bruke til de forskjellige BMW-motorene... Må spørre,blir ikke klok ellers Viktig: Finnes ingen dårlige spørsmål - bare dårlige svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg bruker nå,på min 4 syl motor halvsyntetisk 10\40w castrol gtx.Men den gang jeg hadde 6 syl brukte jeg 5\30w helsyntetisk castrol txt.Den motor rensen som ble nemt på forumet,er den på kanner\flasker og hva heter den?Har aldri brukt noe sånt så jeg har ingen peiling Men ved bruk av rens,er det ingen risiko for at den renser for mye Tenker da på at avleringer\sot rundt ventiltettinger fjernes slik at motoren begynner å bruke oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har det motsatte problem, Oljelampa begynner å lyse når jeg skrur av bilen, og den lyser ca 10sec. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå