Aroid Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 har du ikke prøvd å tatt bremsveske i eksos potta. da skal du få se at det blir hvit røyk. Med eksos i olja kommer nok av dårlig stempel ring å slitt vepp armer eller ventiltetning. fikk det på Ascona C 1.3 jeg hadde. var nesten som en gjørma av koks i olja.
propan Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Hvorfor i himmelens navn skulle jeg prøve å helle bremsevæske i eksosen min? Ikke noe jeg gjør ved service ihvertfall
Bmw323i Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 det sitter en magnetventil på varmapparatet. her lekte det ut.
sindre Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Kommer hvit eksos ut av min til motoren blir varm. Betyr det at jeg har et problem eller er det ikke noe å bry seg om?
Aroid Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 ingen ting å bry seg om. det er ganske normalt at det kommer hvit røyk når motoren er kald. men vist det hvit røyk heile tiden så er det noe helt annet.
sindre Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Da kaller jeg min friskmeldt, kan ihvertfall ikke se noe når jeg kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå