Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
stemmer nok at den er svart ja! hyggelig å hilse på deg forresten, så ut som det gikk fort nok forbi bmw der ;)

lige så :D Etter som jeg har kjørt mazda b2000 i lange stunder så føles det ut som at bimmern går Skikkelig bra :lol: Artig å gasse litt da.... :D

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
5'ern så jo råbra ut! :) Liker sort bil og sorte lykter osv dritgodt :)

Sees vel i morra vi ;)

Mvh...

Blei bra den(med tanke på at den er jo lakka i mitt verksted :) Kosta meg nesten ingenting så er fornøyd...masse mer som ska gjøres men hadde litt hastverk med å bli ferdig til i går...ute å cruise i dag :D

Glemte du pussetreffet i dag espen??

Skrevet

Glemte ikke det nei, men måtte jobbe, det visste jeg hele tiden, ble satt opp for god stund siden...

Har kjøpt dekk til min, men blir ikke nye felger før til sommern, pga "personlige årsaker" :?

Så bilen din på døgnet i går og etter mamuten i dag, du kjørte forbi volvo mot blå ring/elkjøp... Vinka men så jo ikke om du vinka pga de sota rutene dine :D Men HELT ærlig, bilen din ble RÅ FEIT! Absolutt en av de råeste BMW'ene i Tønsberg... Får ta en nærmere titt en dag :)

Skrevet
Glemte ikke det nei, men måtte jobbe, det visste jeg hele tiden, ble satt opp for god stund siden...

Har kjøpt dekk til min, men blir ikke nye felger før til sommern, pga "personlige årsaker" :?

Så bilen din på døgnet i går og etter mamuten i dag, du kjørte forbi volvo mot blå ring/elkjøp... Vinka men så jo ikke om du vinka pga de sota rutene dine :D Men HELT ærlig, bilen din ble RÅ FEIT! Absolutt en av de råeste BMW'ene i Tønsberg... Får ta en nærmere titt en dag :)

Ja okey :) Var hyggelig der oppe så der gikk du glipp av noe..Ja jeg tipper du sto sammen med en god gjeng langs muren på døgnet? "spant" ut derfra etter en stund :lol: Jo da fikk med meg at det var deg borte ved volvo(vinka til og med) :D Jeg takker å bukker for hyggelig omtale her espen,bestandig bra med litt skryt...Blir nok fornøyd ettervært jeg oxo hehe

• 1 month later...
Skrevet

Vært en tur i haugesund di siste dagene,og der må jeg si at det var godt med bmw`er azz :D

prøvde se om jeg kjente igjen noen fra forumet men kan ikke si jeg gjorde det :( Men anyway var det maaange e34 og e36 der(+ noen e30)

Må virkelig ta med kamera neste gang :D Men fattern fikk knipsa et par bilder av bimmern min der borte vaffal....

MVC-022F.jpg

MVC-021F.jpg

Blei forøvrig stoppa av onkel blå på vei til haugesund så nå må jeg på visning(igjen),fy sa mannen:felgene,senkesett,sprekk i frontrute og sotaruter framme :roll: jaja ruta blei bytta i haugesund vaffal.

Skrevet

Han var nok berre så misunnelig fordi han ikkje hadde så fin bil som deg... Vart skikkelig fin den bilen din, men eg likte ikkje baklyktene dine så godt!

Skrevet
Han var nok berre så misunnelig fordi han ikkje hadde så fin bil som deg... Vart skikkelig fin den bilen din, men eg likte ikkje baklyktene dine så godt!

He he ja han kjørte sur primera :D

Hmm du skulle jo ha montert 3.5litern min over i din da mens du var her...
Ja det hadde ikke vært meg i mot :D vi for ta det neste gang jeg ska ditt :wink:
Skrevet
Hmm du skulle jo ha montert 3.5litern min over i din da mens du var her...

Hva?! har du den enda? jeg trodde Pedi hadde ordnet kjøper..Var til og med en som ringte til meg for litt siden og spurte etter en slik motor :roll:

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, da fikk man endelig sett ride'n i levende live, så jeg kan bekrefte at det er en pen bil. :)

Litt mer strøken enn min i samme farge.. :roll:

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...