haakon Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 en eller annen får mye bil for 55 lapper.. blir vel nesten rent tap for deg med tanke på alle kroner og timer du har lagt ned?
Tweety bimma Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 en eller annen får mye bil for 55 lapper.. blir vel nesten rent tap for deg med tanke på alle kroner og timer du har lagt ned? syns ikke det er noe upris nei Er også derfor jeg har skrevet "vurderer" for jeg ikke sikker på om jeg vill eller ei...
Tweety bimma Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 Mitt spørsmål er da, hva skal du ha nå? Ja det ska jeg nok espen har vært innom div tanker(noen som jeg ikke ska rope ut her) men en e34 525tds stasj er i tankene blandt annet For se er ikke sikkert jeg kvitter meg med bilen i det hele tatt,kan være at jeg kjøper en annen bare....
TorErling Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 Tweety bimma, bilen din er senket, sant? .. i såfall, hvor mye ?
Tweety bimma Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 Tweety bimma, bilen din er senket, sant? .. i såfall, hvor mye ? Ja det er den,tror det er 40/40..
TorErling Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 takker for svar, tenkte å gjøre det samme med min.. syndes bilen din var så perfekt senket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå