///M Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei alle sammen,god jul, godt nyttår, på etterskudd. Som noen av dere husker så dro jeg på ferie i november 05 og har nå kommet tilbake feb 06..Hvert borte i et år nå, har savna denne siden og jeg ser det har kommet masse nye folk her, til dere nye, VELKOMMEN TIL BIMMERS.NO, verdens beste side. Nå skal jeg kose meg med brus og potetgull og lese alt det jeg mista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Velkommen tilbake... Du reiste vel til Pakistan den 20. november... dvs. at du har vært borte i litt over 3 måneder og ikke et helt år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Velkommen tilbake For å si det sånn, så har du ganske mye å lese igjennom viss du skal få med deg alt det forsømte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Velkommen tilbake, har du hatt en flott tur? Du får nok litt å ta igjen her på forumet, er masse nye medlemer og mye trafikk her om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har du vert i Pakistan ????????? Så du att du var svensk da ? Eller kansje det ble skudd premie på deg .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 velkommen tilbake... kjører du fortsatt Merc? skal du anskaff deg bimmer snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Husker jeg riktig, så er han vel Pakistaner også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Husker jeg riktig, så er han vel Pakistaner også då ble det en ny vri. . ville ikke vert der nedde jeg vertfall me min hudfarge og nasjonalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 ///M er da også norsk av statsborger og nasjonalitet hehe. Uaaaansett ikke noe tema her det som du har begynte å pense inn på, BMW_Racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Hvis denne tråden skal leve holder vi oss til "tema"...dvs. å ønske en av våre mest aktive medlemmer velkommen tilbake etter tre måneders ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei igjen. Ja jeg er pakistaner ja, og er veldig stolt over det, er født og oppvekst i Norge, har norsk statsborgerskap, til dere som ikke visste det. Har hvert i hjemlandet i 3mnd, sist gang jeg var der var for 13år siden, så dette var noe nytt, møtte hele slekta mi som jeg faktisk ikke huska eller hadde ikke sett de fleste, hadde det mye moro der, spiste mye god mat, var mye i hovedstaden i pakistan, islamabad ligner skikkelig på en skikkelig europeisk storby, rent og pent og store veier, spiste mye på mc donalds, kfc og mange andre internasjonale spisesteder, har shoppa mye, mye bra å få der nede og det er ikke dyrt heller. Jeg så en drøss med 7serier i islamabad, bare E65, så en del E46 der også og en god del luksøriøse Mercedeser. Har cruisa mye på motorveien i Pak, den er dritrå, flere hundre kilometers motorvei med 3-4felter og noen få svinger og dritpen utsikt, og med lite trafikk, kryr av politi der som faktisk ikke er KORRUPTE, fartsgrensen er 130kmt, men rikfolka suser i over 200 på veien, blir dem tatt så får dem en bot på ca 2til 3000rs som tilsvarer ca 2til 300 NKR. Var ikke så veldig varmt der for tiden og ikke så kaldt heller. Ettersom det har blitt så mange medlemmer på forumet, så har folk forskjellige tankegang og syn på ting, til dere som ikke interesserer dere for dette og vil slenge opp en dritt kommentar, LA VÆR, og til dere som brukte tiden for å lese noe av dette og likte det, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 ikke vont ment. for alldel. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 velkommen tilbake... kjører du fortsatt Merc? skal du anskaff deg bimmer snart? nei merca solgte jeg før jeg reiste, har ikke tenkt på å kjøpe bil før jeg skaffer meg fast jobb snart. har så veldig lyst på E34 ///M5 at jeg sterkt tror at jeg skal skaffe meg en etter at jeg kjøpt meg leilighet først, først jobb, en liten bil ved siden av, hus så drømmen. får se hvordan det blir etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 OK...da har alle kommet til ordet og tråden stenges. Vedr. tilsvarende innlegg og/eller andre innlegg som ikke er BMW (bil) relatert henviser vi til "tulletråden"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg