Bmwfanatic Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg er klar, både som det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Vi som skal dra fra Gjøvik, når skal vi dra og hvor møtes vi? Hydro Texaco? Send en pm a, så kan vi avtale nærmere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Vi som skal dra fra Gjøvik, når skal vi dra og hvor møtes vi? Hydro Texaco?Send en pm a, så kan vi avtale nærmere der. Jeg er med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Kan vi ikke møtes på hydro texaco klokken halv tolv? Eller er det tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Føler meg litt liten når jeg kommer med en 100% original 318i sammen med grom bilene men men.. er jo bmw treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Bare tull, jeg kommer med en så og si orginal M40B16!! 1,6L! DET går dass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Halv tolv fra HyTex er helt greit.. Skal vel få tullet meg bortover til da. Greit å ha god tid så vi ikke trenger stresse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Da er spørsmålet. Hvor mange blir med på kolonnen fra Gjøvik? Greit å vite så vi kan vente hvis noen mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Da er spørsmålet. Hvor mange blir med på kolonnen fra Gjøvik?Greit å vite så vi kan vente hvis noen mangler.. Jeg er med på den, men hvis ikke madammen er hos meg da må jeg hoppe av rekka og plukke hu opp i brumunddal:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Skal prøve å få tatt en tur. Når blir d eventuelt kjøring fra Osloområdet? Hvor lang tid bruker man fra Oslo da? 2 timer eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Skal prøve å få tatt en tur. Når blir d eventuelt kjøring fra Osloområdet? Hvor lang tid bruker man fra Oslo da? 2 timer eller noe? sånn ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Du skal vel klare å kjøre på under 2 timer vil jeg tro... Så 2 timer er evt helt maks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 ja, regner med 2 timer, siden folk må vel kanskje fylle litt drivdtoff og kanskje man må vente på noen. ellers trur jeg vel det kommer til å gå litt fort på e6'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Husk fotoboksene så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 ja, regner med 2 timer, siden folk må vel kanskje fylle litt drivdtoff og kanskje man må vente på noen.ellers trur jeg vel det kommer til å gå litt fort på e6'en Er det avtalt noe sted å møtes? Jeg og en kamerat (mr. 323) slenger oss med stor sannsynlighet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå