nohr Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Høres ut som en genial plan,jeg er med=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Da kan vi jo kjøre sammen da Lien.. Bor omtrent oppå hverandre. Nesten da. Og Hamar traktene høres greit ut.. Rundt vikingskipet eller noe a? Diger plass der, eller husker jeg feil? Sikkert litt vanskelig med tillatelse der..Bor jo bare 1time fra Hamar, så det går jo greit. Ja det kan vi gjøre men du må passe deg, for M40 maskinisten min har K&N filter og det slår din kompressor anyday Hehe, yeah right.. Men skal ikke rasekjøre noe uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg er en god kokk8) men den ølen hadde jeg stått over.. Men vis noen vil hente meg på nermeste togstasjon eller hente meg i moss, så går det fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kommer du til Gjøvik så plukker jeg eller Maze deg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kommer du til Gjøvik så plukker jeg eller Maze deg opp! Da må det bli deg.. Jeg har med frua og det betegnes som full bil.. Er ikke akkurat godplass baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Høres veldig bra ut det der.. Kanskje jeg blir med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Høres veldig bra ut det der..Kanskje jeg blir med... Fra hvor på Toten kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kunne vel ha klart å komme til Gjøvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Høres veldig bra ut det der..Kanskje jeg blir med... Fra hvor på Toten kommer du? kommer fra kapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 kanskje de gitt. Åsså helt til Elverum?? hehe neida samma det, Hamar funker sikkert åsså , men har jo god erfaring fra Elverum etter et tidligere landskytterstevne, bra med liv da Host opp en dato så kanskje jeg også svinger meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 artig å se så mange positive tilbakemeldinger. nå må vi liksom få satt en dato / tid på det.. jeg stemmer for att dette blir litt nærmere sommeren.. ihvertfall så det er litt varmegrader ute. Er ikke akkurat noe sosialt att alle sitter i sine respektive bmw'r og ikke orker å gå ut fordi det er så kaldt? hehe men, etter bimmers-treff. det MÅ vi få til. det virker som om det står mellom Hamar og Elverum? kom med forslag. så får vi alle prøve å møtes på halvveien gleder meg alt EDIT: Nohr & Flasher: skal vi kjøre e28 "tog" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Kunne ikke vi komme med forslag til dato..? En søndag f.eks... Mye parkeringsplasser ledige da. Sett utifra hvor mange fra Hedmark som er registrert her på bimmers.no så er majoritetet bosatt i Elverum og omegn. Trolig er Elverum det beste alternativet.. Må bli litt ut på sommeren ja, skal jo ikke fryse heller, samtidig som at mange ikke har bilene sine klare enda.. Men en foreløpig dato trenger vi. Kan vel starte med å utelukke helgene da Gatebil og BMW CCN treffene er tror jeg.. Er jo mange fridager i mai blant annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Og ja, vi må helt klart kjøre e28 tog Slutten av April, begynnelsen av Mai, da er det vel så varmt att folk orker å komme ut? Tror de fleste er med før den tid også, men så var det jo prat på att det skulle være ei stund til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Er selv fra elverum,men syns vikingskipet er et godt alternativ.Passe på så det ikke er noe greier som skjer der så.Hva med å sette opp en vote på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 imellom 30.06 -> 28.10 så skal det ikke være noen spesielle arrangement i vikingskipet. helga ETTER gatebil og bmwccn på rudskogen er det ett arrangement der. så det blir itte aktuelt. så blir enten. 2uker ETTER gatebil. eller i perioden imellom 30.06 -> 28.10 som er aktuell? med tanke på vikingskipet... er det forresten noen som har noe invendig mot dette? vikingskipet? der er jo plassen litt større, og det er litt nærmere med tanke på maze og lien. for oss ifra solør blir itte detta noe lengre enn for dom ifra lena/toten(gæli sida tå mjøsa) jeg har itte noe imot å kjøre til Hamar i e28'n Søndag 11 Juni? blir det for lenge til syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå