bzzlink Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg skal vel alltids klare å stikke opp til Hamar en tur jeg å. Så kan jeg besøke muttern og fattern i samma slengen. Begynner å bli 10 år siden tok mine første runder i Kirkebakken på Hamar, så dette blir jo jubileum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Feil sie ta Mjøsa nei.. DU ser over tæl rikti'e sia du. Vikingskipet 11 Juni funker veldig fint for meg ihvertfall. Og da kan vel Lindborg kjøre sammen med Lien og meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 jeg er med bare sett dato og sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Pokker det irriterer meg at Norge er et så laaaaaangt land Vi er ikke mange fra nord på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Passer for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 11. Juni høres bra ut! Da lager jeg, Maze og Lindborg en liten minikonvoi også sitter SteffenM2 på med meg hvis han kommer seg til gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 lien: ta med deg lillebror din da? virker som om han også er bmw interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Må isåfall avklare med folka på Vikingskipet for å få lov til å ha treff der.. Kjett å bli jaga eller at plassen er full. Enda på en Søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 skulle da tru det går grett.. skal da full itte akkurat kjøre kvartmila og slik på parkeringsplassen.. blir vi jaga.. får vi bare ta noen runder i "gata", vise fram god-bila og finne oss en anna plass å være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 greitt med plass på vikingskipet ihvertfall, bare kortere vei for meg det Dere får sette en dato så skal jeg se på saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 lien: ta med deg lillebror din da? virker som om han også er bmw interessert? Hehe.. Har han kontaktet deg om bilen din eller noe? Han skal vell se på den i morgen hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Men skal vi spikre 11 juni da ? På Vikingskipet? Skriv isåfall det i stor uthevet skift i første innlegget ditt teck. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 lien: ta med deg lillebror din da? virker som om han også er bmw interessert? Hehe.. Har han kontaktet deg om bilen din eller noe? Han skal vell se på den i morgen hvis jeg ikke tar helt feil? hehe den står vinterlagret.. så eneste han får sett på imorgen er meg.. og håper da virkelig ikke det er av interesse hehe.. ja, da spikrer vi den dato'n Oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 lien: ta med deg lillebror din da? virker som om han også er bmw interessert? Hehe.. Har han kontaktet deg om bilen din eller noe? Han skal vell se på den i morgen hvis jeg ikke tar helt feil? hehe den står vinterlagret.. så eneste han får sett på imorgen er meg.. og håper da virkelig ikke det er av interesse hehe.. ja, da spikrer vi den dato'n Oddis Jaja.. Det var da en annen bil det da Men siden alle er for 11. Juni så setter vi det. Er det noen andre det IKKE passer for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Den er god Da er det bare å spre ordet gutter og jenter! Kanskje vi skulle lage dato i overskrift også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå