Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 noe mer vi skal endre da? hæhæ gleder meg je:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Tja... neste må vel bli å få den som sticky/prioritert tråd øverst på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg kan ikke se at Gunnar har vært med i planleggingen her så jeg endret overskriften fra "bimmers-treff" til "BMW-treff" for å unngå misforståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Er vel bare å ta en telefon til de som har noe med ting som skjer i/ved vikingskipet det? Så finner vi jo fort ut om 11.juni passer.. Og at vi får lov til å stå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Feil sie ta Mjøsa nei.. DU ser over tæl rikti'e sia du. Vikingskipet 11 Juni funker veldig fint for meg ihvertfall. Og da kan vel Lindborg kjøre sammen med Lien og meg også. Det kan jeg gjøre vettu. Får kanskje med meg 2 kamerater med egen bmw hvis han ene blir ferdig med bilen sin og han andre får seg ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Er vel bare å ta en telefon til de som har noe med ting som skjer i/ved vikingskipet det? Så finner vi jo fort ut om 11.juni passer.. Og at vi får lov til å stå der. har sjekka. ingen arrangement den helga der. skal sende dem en mail og høre jeg. men vi får vente på en evt "velsignelse" ifra gunnar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 kanskje man skal prøve å ta en tur oppover.. er jo ikke lange turen på e6 det.. er enda lenge igjen og tid til å bestemme seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 hehe.. ja, jo flere folk og bmw'r jo bedre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 hehe.. ja, jo flere folk og bmw'r jo bedre:D jess.. har han kammeraten din solgt den gule E36'n eller har han den enda? husker det var meg dere møtte som trengte dekk ifjor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 itte akkurat noe særlig kamerat med han lenger.. men han har da den enda.. ja, husker deg når du sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Tid og sted høres bra ut, så da sprer jeg ordet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 itte akkurat noe særlig kamerat med han lenger.. men han har da den enda..ja, husker deg når du sier det. såpass ja.. men nok off topic i denne tråden kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 I og med at det er en søndag så ser jeg ikke noen grunn til at ikke jeg og noen kammerater kan møte opp på morroa også. Stiller forhåpentligvis med mer enn bare en e28 Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Flott att datoen har blitt satt Da vet jeg hvor jeg har å pelle meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 men hvis vi har noen andre kompisser som IKKE har BMW kan de heller sitte på med en av oss eller parkere et annet sted.. Er noen enig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå