mAZE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Greit med litt pause i all lesingen til eksamen vet du... Så ingenting er som å dra på ett lite bmw treff da. Er jo snakk om en dag bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Hørres ut som en kjempe ide dette.. Får se om det passer å komme nedover.. lite stykke å kjøre men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Hørres ut som en kjempe ide dette.. Får se om det passer å komme nedover.. lite stykke å kjøre men. Nei da, ikke så langt.. Og ta med deg Kjell Rune, CSI Turbo, BimmerKing og resten nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Greit med litt pause i all lesingen til eksamen vet du... Så ingenting er som å dra på ett lite bmw treff da. Er jo snakk om en dag bare.. Sant det Men det er eit stykke å reise! Så vist eg f.eks har eksamen på mandag, ligge eg litt tynt ann! Men det ser me når den tida kjem! Godt mogleg eg kjem ! Har lyst iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 nå har jeg ikke vært inne hær på en uke, men dette var en kjempe fin ide! jeg kommer, uten tvil!! husk å minne meg på dette når tiden nærmer seg så! kjempe fint at folk tar initiativ!!! dette liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 forresten. det blir ikke før klokka ett!!!! vi måtte vente til etter kirketida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Skal vel overleve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dette må jeg prøve å få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Nei så koslig, bare et par timers kjøring for meg! Vil d koste noe å stille ut bilen sin? og vil d koste noe bare for å komme inn å se på? Kanskje GS-gutta fra Bud er interessert i å være med også? hadde vært kjekt med litt små salg og sånt kanskje!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 altså, det blir på p.plassen utenfor. så vi krysser bare fingrene for fint vær no charge.. eneste kravet er bmw. volvo'r og sierra'r godtaes ikke i vårt nærvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Ok, tenkte bare innendørs før jeg rakk å tenke meg om.. Håper på godt vær og masse BMW-vidunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dette må jeg prøve å få til Skulle nesten ha kjørt datsunen du da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dette må jeg prøve å få til Skulle nesten ha kjørt datsunen du da.. Den blir nok solgt før den tid Reiser ikke på Bimmers treff med Datsun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dette må jeg prøve å få til Skulle nesten ha kjørt datsunen du da.. Den blir nok solgt før den tid Reiser ikke på Bimmers treff med Datsun Tja, greit nok.. Men den bilen, SKAL JEG HA Eller.. Pappa er litt lei å overtale.. Skal absolutt ha den porche greine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 hold dere til topic er dere snille!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå