Gå til innhold

BMW-treff på Vikingskipet 11Juni kl 13.00 (oppdatert)

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

litt kjipt at ingen kan Børne, men forstår dette helt og holdent.

Men hadde jo vært kult hvis GS bildeler eller OS var der med en liten stan, eller det beste

At GUNNAR får ut fingern å lager en stan hvor han selger bimmers.no effekter som t-sjorter og sånn, de er kule.

http://prodtn.cafepress.com/8/21408738_F_tn.jpg

Utrolig kjipt.. :cry: Men men.. Bare alle kommer sammen og får møtt hverandre er det vel greit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt kjipt at ingen kan Børne, men forstår dette helt og holdent.

Problemet er jo at politiet dukker opp med en gang om noe slikt skjer, og det blir da negativ omtale i media. Jeg personlig har ikke noe i mot slike aktiviteter, men det er kjipt om det blir masse negativt om bimmers.no i media. Finner du en plass det er LOV å gjøre det har jeg absolutt ingen problemer med det. ;-)

Men hadde jo vært kult hvis GS bildeler eller OS var der med en liten stan, eller det beste

At GUNNAR får ut fingern å lager en stan hvor han selger bimmers.no effekter som t-sjorter og sånn, de er kule.

http://prodtn.cafepress.com/8/21408738_F_tn.jpg

Problemet med det er i så fall at jeg må bestille opp en hel haug med greier, og ha det på "lager". Kjipt om jeg står igjen med tusenlapper i varer som jeg ikke får solgt. Vet heller ikke om jeg kan komme pga. eksamen, evt. hjemreise, men det får vi nå se på. Skal i det minste forsøke å få laget opp et nytt parti med rettvendte klistremerker (har kun speilvendte igjen), så er det sikkert noen som skal dit som kan ta seg av salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra Oslo som vil ha med en passasjer eller? :D

Hvor bor du da``? er du snill gutt og hvis det passer for meg kan du sitte på..

Jeg er så snill så.. Bor på skullerud, men er ikke noe problem å ta buss/bane rundt om.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle som har sagt at de skal komme møter opp kan jo dette bli ganske bra.

Da kan dere vurdere og høre med Hamar Bil (Sulland) om de kan stille med noe - de holder jo til rett over veien for Vikingeskipet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ingen dum ide KjetilO. Og regner såklart med du også tar deg en tur. Dere får nok høre med Hamar bil dere som driver å fikser i stand dette treffet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...