mEhE Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 hvor er så vikingskipet? tenkte på om det er langt fra vest agder? om det ikke er 10 timers kjøring vær vei..virket dette som en bra ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 hvor er så vikingskipet? tenkte på om det er langt fra vest agder?om det ikke er 10 timers kjøring vær vei..virket dette som en bra ide.. Det ligger ca 1 time til 1,5 time nord for Oslo. Er en stor hall som ble bygd til vinter OL i 1994. Ligger vel egentlig nærmere Hamar enn Lillehammer viss jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 hvor er så vikingskipet? tenkte på om det er langt fra vest agder?om det ikke er 10 timers kjøring vær vei..virket dette som en bra ide.. Det ligger ca 1 time til 1,5 time nord for Oslo. Er en stor hall som ble bygd til vinter OL i 1994. Ligger vel egentlig nærmere Hamar enn Lillehammer viss jeg ikke husker helt feil. riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 SKullerud, jeg bor på nordstrand, har flere kompisser fra skullerud. hvor gammel er du?Hvor mange kommer trur dere egentlig? Er ikke mer enn 16 jeg ass.. Hvem kjenner du derfra? dere kan bli kjent ved å sende PM. hold dere til TOPIC Kjetil O: håper jeg ser deg der også. det var da fælt så mye respons vi fikk også da artig. men, vil bare nok en gang minne på att vi MÅ og SKAL forholde oss til veitrafikkloven ved deltagelse på dette treffet. ellers så blir det nok stoooore muligheter for å få kjøpt div www.bimmers.no effekter på treffet. jeg og gunnar diskuterer litt PM ang dette. kan jo også prøve å få med noen t-shorter om dette er ønskelig? 97dager til 11juni forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Vikingskipet ligger på Hamar ja ! Hehe. Regner med at de fleste har snøring på hvor Hamar er på kartet.. ? Her er ihvertfall et bilde av Vikingskipet: Mer info: www.hoa.no Det er parkeringen til venstre vi skal ha treffet på. Bilde av parkeringsplassen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 du ser vikingskipet når du kjører på e6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 hm..er ca 4-5 timer fra mandal til oslo.. det vil si nærmere 5-6 timers kjøring til vikingskipet...for bli en vurderingsak..men hørtes jo interessant ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg er med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jævla bra idè det med sulland bil da.. jeg stiller da allefall opp på detta treffet! men hus på minnelse da! detta blir skikkelig gøy!! gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Bilde fra turen til frognersetra i fjor jo:) Ser ikke meg selv der men var der. Blir arti med nye treff.. Håper jeg rekker å få lakka oppigjen bilen først.. Han med e38'n der har desverre akkurat solg bilen og kjøpt seg igjen en auda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 japp de må jeg bare skjekke avtaleboka i morra da så det ikke er noen konfirmanter eller noe annet i veien. jeg og den gamle haugen min kan alltids ta oss en tur vi. bra tiltak by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 ja, nå ville jeg bare høre etter om åssen den henger? er det like interessant for enda? tenkte å ringe og reservere plassen tell oss på vikingskipet til uka. Ta kontakt med HOA og Hamar politiet. sånn att alt er på plass. men, dette gjør jeg ikke med mindre det virkelig er stemning for dette. jeg vil minne på att når vi står parkert på HOA så er det KUN en "utstilling", vi får ikke lov til å utøve noe form for auto-slalom el. lignende. Vi SKAL følge veitrafikkloven. takket være max-power sitt treff på hamar ifjor så er gir ikke politiet på hamar lenger "løyver" til personer som ikke er medlem i noe form for motorsport klubb for å drive autoslalom el. lignendes så, om jeg ikke har misforstått dere som har postet i denne tråden. så vil treffet være på HOA sin parkeringsplass. 11juni kl 13.00 kanskje vi kunne laget noen premier for eks. treffets deltaker som har reist lengst. fineste 1, 3 , 5, 6, 7, 8? serie? hvor vi stemmer.. gjøre litt ut av det. og for de av oss som ønsker, kunne vi jo tatt noen "runder" i gata og vist fram godbila litt? så, jeg vil gjerne att dere som er positive til dette, sier ifra, i denne tråden. takk. håper vi sees den 11.juni teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Tenk dere det a! Tross alt jeg som kom på alt mulig! og jeg kommer kanskje ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 jeg ruller dit tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå