Gå til innhold

BMW-treff på Vikingskipet 11Juni kl 13.00 (oppdatert)

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tenk dere det a! Tross alt jeg som kom på alt mulig! og jeg kommer kanskje ikke..:(

detta her er ikke noe med deg å gjøre overhodet!! hadde du følgt med litt i denna tråden, så ville du sett att dette hadde noe med han som bygger seg bilcrossbil å gjøre. jeg spurte om hvem som var interessert i dette. IKKE hvem som vil ta creds eller hvem som IKKE kom.

så enten holder du deg til topic SteffenM2 eller så kan du poste i en anna tråd!

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere det a! Tross alt jeg som kom på alt mulig! og jeg kommer kanskje ikke..:(

detta her er ikke noe med deg å gjøre overhodet!! hadde du følgt med litt i denna tråden, så ville du sett att dette hadde noe med han som bygger seg bilcrossbil å gjøre. jeg spurte om hvem som var interessert i dette. IKKE hvem som vil ta creds eller hvem som IKKE kom.

så enten holder du deg til topic SteffenM2 eller så kan du poste i en anna tråd!

takk

Ikke det jeg tenkte på.. :? Jeg var den første som skrev i annet om mulig bimmers treff på verkstede mitt, og etter det ble det mye ut av det.. Ta det med ro litt a.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk

Ikke det jeg tenkte på.. :? Jeg var den første som skrev i annet om mulig bimmers treff på verkstede mitt, og etter det ble det mye ut av det.. Ta det med ro litt a.. :roll:

leste du ikke hva jeg skreiv?!

hold deg til topic!

send en PM om det er noe utenom topic som du vil si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke som om bimmers-treff ikke har vært diskutert før - også lenge før du kom til sidene. Men det er vel samme f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...