mAZE Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Fortsatt positiv til dette ja. Har merket av på kalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Tenk dere det a! Tross alt jeg som kom på alt mulig! og jeg kommer kanskje ikke.. detta her er ikke noe med deg å gjøre overhodet!! hadde du følgt med litt i denna tråden, så ville du sett att dette hadde noe med han som bygger seg bilcrossbil å gjøre. jeg spurte om hvem som var interessert i dette. IKKE hvem som vil ta creds eller hvem som IKKE kom. så enten holder du deg til topic SteffenM2 eller så kan du poste i en anna tråd! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Jeg kommmer jeg veit du Kommer jo i konvoi fra Toten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 jeg å kommer.. + ett par til tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Tenk dere det a! Tross alt jeg som kom på alt mulig! og jeg kommer kanskje ikke.. detta her er ikke noe med deg å gjøre overhodet!! hadde du følgt med litt i denna tråden, så ville du sett att dette hadde noe med han som bygger seg bilcrossbil å gjøre. jeg spurte om hvem som var interessert i dette. IKKE hvem som vil ta creds eller hvem som IKKE kom. så enten holder du deg til topic SteffenM2 eller så kan du poste i en anna tråd! takk Ikke det jeg tenkte på.. Jeg var den første som skrev i annet om mulig bimmers treff på verkstede mitt, og etter det ble det mye ut av det.. Ta det med ro litt a.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Tenk dere det a! Tross alt jeg som kom på alt mulig! og jeg kommer kanskje ikke.. detta her er ikke noe med deg å gjøre overhodet!! hadde du følgt med litt i denna tråden, så ville du sett att dette hadde noe med han som bygger seg bilcrossbil å gjøre. jeg spurte om hvem som var interessert i dette. IKKE hvem som vil ta creds eller hvem som IKKE kom. så enten holder du deg til topic SteffenM2 eller så kan du poste i en anna tråd! takk Ikke det jeg tenkte på.. Jeg var den første som skrev i annet om mulig bimmers treff på verkstede mitt, og etter det ble det mye ut av det.. Ta det med ro litt a.. leste du ikke hva jeg skreiv?! hold deg til topic! send en PM om det er noe utenom topic som du vil si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Skal gjøre hva jeg kan for å komme dit! Har notert ned sted, tid og klokkeslett. Håper dette blir en trivelig dag og at mange vil møte opp, skal prøve å lokke ut et par kompiser som har noen bmw'r også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ikke det jeg tenkte på.. Jeg var den første som skrev i annet om mulig bimmers treff på verkstede mitt, og etter det ble det mye ut av det.. Ta det med ro litt a.. Det er jo ikke som om bimmers-treff ikke har vært diskutert før - også lenge før du kom til sidene. Men det er vel samme f. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mujaffa Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Hadde vært sinnsykt artig med et slikt treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 noen som vil kjøre ilag med meg nedover i en liten konvoi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 nå er det bare 3uker att:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 nå er det bare 3uker att:D jepp! begynner å glede meg j nå! oppmøte kl? håper bare på bra være osv nå! detta blir gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Hva står det i topic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 hmm.. lurer litt på om det itte står kl 1300 jeg altså. det var jo egentlig kl 12. men pga kirketiden måtte vi vente til kl 13. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg kommer ikke blei syden tur den uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå