steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Da jeg skal selge bimmeren til sommeren/våren skal jeg gå til innkjøp av en e46 M3 cab eller en e39 M5, hvordan er bensin forbruket på disse to både på langkjøring og bykjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 5,0 liters V8 mot 3,2 liters Rekke6.... tror vi vet hvilken bil som slurper mest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 nå spørte jeg vel strengt tatt on konkrete tall, at M5en drikker mest skjønte jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 BMW E39 M5 ; 1,39 BMW E46 M3 cab; 1,19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 BMW E39 M5 ; 1,39BMW E46 M3 cab; 1,19 var dette på langkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Når du kjøper en slik bil er vel bensinforbruket noe en nedprioriterer...! Dersom det er dette som avgjør bilvalget, har du sannsynligvis ikke råd til en //M i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 bensin forbruket er aldri nedpioritert Erik, selv om jeg har penger til en //M bil betyr ikke det at jeg nødvendigvis velger den som bruker mest bensin, det skjønner du og? når jeg ikke greier å bestemme meg for hvilken av bilene jeg skal ha etc. så spiller bensin forbruket og inn, i alle fall for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 BMW E39 M5 ; 1,39BMW E46 M3 cab; 1,19 var dette på langkjøring? Regner med dette er langkjøring. Finner ikke oppgitt andre tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 takk mhane ser ut til at jeg heller mot M3`n, kan ikke akkurat si at jeg gruer meg til den dagen jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Disse tallen er for blandet kjøring! 1,39 på langkjøring? Tenk litt da folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Bensinforbruket avhenger av hvor tung høyrefot du har, så tramper du ikke så hardt går det jo greit - men hva er da vitsen med M-bil? Du skal kjøre rimelig mye før forskjellen i bensinpengene utgjør noe vesentlig i forhold til andre utgifter på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Disse tallen er for blandet kjøring!1,39 på langkjøring? Tenk litt da folkens. Ja der kan du se.... heller vel mot at det er blandet kjøring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 hagenisse: vitsen med en //M bil.. tja si det? en av de store drømmene mine og når jeg kan realisere den så gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kjøp heller en E60 M5 da... E39 blir jo direkte umoderne sammenliknet med gammle 5´ern. nå har ikke jeg kjørt en E60 M5 enda men tipper en E39 vil føles mye tregere også... Om bensinforbruket er noe bedre vet jeg ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kjøp heller en E60 M5 da... E39 blir jo direkte umoderne sammenliknet med gammle 5´ern. nå har ikke jeg kjørt en E60 M5 enda men tipper en E39 vil føles mye tregere også... Om bensinforbruket er noe bedre vet jeg ikkje E60 M5 er vel noe dyrere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå