Gå til innhold

bensin forbruk på M3 kontra M5

Share

Anbefalte innlegg

uten tvil vil jeg valgt m5 foran m3 . Er liksom mer bil i mine øyne . Jeg synes caber er mest for å visse seg fram. tenk å betale så mye for en bil da gitt ,å ikke få tak en gang . det med forbruket er bare tull å bruke som kjøps argument . for da tro jeg egentlig ikke at du har råd til en sånn bil.

har du f.eks førhørt deg angående service kostnader e-39 vs e-46 dele priser osv...

5 serien er bedre med tanke på plass for der jo faktisk eit bagasjerom med plass til litt mær en ein tannbørste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husk også forsikringsprisene. Vil muligens tro M3 er dyrere enn M5? I så fall går fort bensinforbruk og forsikring opp i opp. Uansett er vel ikke disse få lappene det store i denne sammenhengen. Verditapet blir det største uansett, og har du tenkt å ha lavt bensinforbruk fordi du skal kjøre mye, så raser jo verdien for hver mil sikkert mer enn hva bensinforbruket utgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten tvil vil jeg valgt m5 foran m3 . Er liksom mer bil i mine øyne . Jeg synes caber er mest for å visse seg fram. tenk å betale så mye for en bil da gitt ,å ikke få tak en gang . det med forbruket er bare tull å bruke som kjøps argument . for da tro jeg egentlig ikke at du har råd til en sånn bil.

har du f.eks førhørt deg angående service kostnader e-39 vs e-46 dele priser osv...

5 serien er bedre med tanke på plass for der jo faktisk eit bagasjerom med plass til litt mær en ein tannbørste.

Kan ikke forstå at bilprodusenter i det hele tatt produserer caber?

Det er jo svindel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...