Tweety bimma Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Syns nå den ikke var så ille jeg da,lakka den svart(hva som helst untatt den fargen) så hadde den blitt fet den... kunne spart meg for det intriøret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 slik styling liker vi Kunne kansje ha lakkert denn subaru blå lookk,,, som my ex bimma,, Det hadde sikkert vært kult...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Huff da, dette kan vel kalles for mishandling av bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg kan ikke forstå at dette har vært demobil. Jeg synes den er lik mange opprånete BMW jeg har sett. Gi meg en 325i Cab så skal jeg lage en slik for halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Grusomt.. Det er sånn som dette som ødelegger ryktet til Bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Langt unna min smak. Stygg bil, forferdlig farge, grusomt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg må spy av den fargen. Grusom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Har vel sett bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Den var litt rånete, men det som gjorde den stygg var fargen... Hadde den vært rød, gul, blå, svart eit eller anna ,så hadde den faktisk vore kul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Æsh. Hadde ikke tatt om noen hadde kastet den etter meg. Hadde jeg kjørt rundt i den hadde jeg hvert flau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Er dette en demobil??? Jaja, har sett bilen live på gatebil og den er IKKE fin.. Dårlig passform på styling kan jeg huske og det er forskjellig farge her og der. Og fargen er jo heller ikke så fin nei. Den er med litt på det jeg filmet fra Rudskogen i september 05. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Grusomt.. Det er sånn som dette som ødelegger ryktet til Bmw.. Hvilket rykte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Ja dette har faktisk vært en demobil for hamann men den er blitt stylet uendelige ganger etter det. Har vært samme eier på den i sikkert de 5 siste årene. Liker ikkje bilen nå men sånn som den var før var den skamfet. Den hadde akkurat passe me "plastikk" og feite hjul og var lakkert i en skamfet nesten gullfarge.. Da den så slik ut var det absolutt en drømmebil men den er langt ifra det nå. Denne bilen har vel sitt rykte i Bergensområde som er så som så.. vil ikkje si mer om d i fare for å bli headhunted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 zattan..det der var bil.. pleier ikkje å like sånne bilder, men det der hadde gått an.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå