Curtis Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 I min 2000 mod 323ci er det en orginal BMW tlf, jeg har hatt ett Chess abonement som jeg har brukt i bilen, med ett stort sim kort, men nå har Chess skiftet sim kort type som den tlf`en ikke takler, snakket med Chess som kunne fortelle meg at den typen simkort som jeg trengte hadde de ikke lenger. Er det noen andre som bruker sin orginale BMW tlf, i så fall, hvilken tele opratør bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvis problemet kun er det at du nå har et lite sim kort mens den orginale telefonen må ha et stort så finnes det adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curtis Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg må ha ett stort sim kort ja, men det store sim korte som jeg fikk nå, vil ikke tlf`en ta, får bare beskjed om å kontrollere sim kortet. Han som jeg snakket med på kundeservice hos Chess sa at det var forskjell på volt styrken på nye kort, kontra gamle typen sim kort??? og at det var det som var problemet. Kjipt å ha en intigrert tlf og ikke få brukt den Hvor får jeg kjøpt en slik adapter? er jo verdt ett forsøk hvis det ikke koster en formue.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Interresant. Jeg har akkurat kjøpt meg E39 med tlf. Jeg gikk bare innom den lokale teleforhandleren å fikk ett adapter. Jeg har Telenor tvilling abbenemang på det kortet. Det er ca. 3 år gammelt vil jeg tro. I min bil så kommer også Controll card eller noe slikt opp, da tar jeg bare ut sim kortet litt for så å sette det inn igjen, da virker det. Har også prøvd å slå av og på teninga, det virker også. Ser ut som det virker annen hver gang. Men er det noen som har sett på disse bluetooth kit'a for å bygge om til nyere tlf i bimmeren (men bruke rattkontroll osv)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Netcom kontantkort går, kjøpte det til min bil og det funket, kontantkort er vel helt greit å ha i bilen, man bruker ikke den så ofte, den er jo bare der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Tvilling kort må jo være bra, koster bare 20kr mnd tror jeg (jobben betaler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Fattern har tvillingkort i e39'en sin fra telenor, funker helt fint det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curtis Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Tenkte litt på kontant kort faktisk, det er som Dolk sier den er jo bare der. Jeg har jobb tlf som jeg bruker ellers i døgnet. Jeg får ta meg en prat med netcom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Angående voltstyrke på kortet så stemmer nok det. Det ble byttet fra 6 volt til 3,6volt eller noe. Men det er jo mange år siden (hvertfall 5) En forhandler som har sim kort brenner (Telehuset hadde det før ihvertfall) bør kunne kopiere kortet ditt over på en gammel type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg har NetCom Trilling kort. Det har den store fordelen i forhold til NetCom Tvilling at da ringer det på begge telefoner samtidig uavhengig av hvilken telefon som ble brukt sist. Med Tvilling ringer det kun på en om gangen utifra hvilken som ble ringt ut med sist. I tillegg vises selvfølgelig kun mitt "hovednummer" når jeg ringer ut. Vet ikke hvordan dette er på Telenor. Jeg har både orginalt telefonrør og handsfree. Bruker ikke annet når jeg er i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg har NetCom Trilling kort. Det har den store fordelen i forhold til NetCom Tvilling at da ringer det på begge telefoner samtidig uavhengig av hvilken telefon som ble brukt sist. Med Tvilling ringer det kun på en om gangen utifra hvilken som ble ringt ut med sist. I tillegg vises selvfølgelig kun mitt "hovednummer" når jeg ringer ut.Vet ikke hvordan dette er på Telenor. På telenor så oppfører det seg slik du beskriver om trilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg bruker også telefonen i min 98 mod 520. Har 'TrillingSIM' fra Netcom, og det store sim kortet jeg fikk hos telehuset fungerer. Men tror det er kommet en ny sim type nå med mer internminne, kan være dette de gamle telefonene ikke takler. (Sikkert annen type chip i kortet også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curtis Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Da vart det Telehor, bestilte meg ett kontantkort hos dem, det sim kortet skulle fungere vart jeg fortalt, så da gjenstår det bare å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Fungerte sim kortet fra telenor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Er svært interessert i om kontantkortet fra telenor fungerte Måtte du bestille det sentralt eller hadde de lokalt i butikken peiling Trenger kort til orginaltelefon jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå