Gå til innhold

Sim kort til orginal BMW tlf i bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv Telenor Tvillingkort i min bil. Er ikke mer en ett par måneder gammelt. fungerer helt utmerket i min E39 som har motorola telefonen uten bluetooth.

Skrevet

Det fungerte svært dårligt!! Så snart jeg får tiden skal jeg stikke innom butikk som driver med rep. av mobil tlf. Har snakket med dem på tlf, og hvis jeg kom innom med bilen skulle de ta en titt på problemet.

Men jeg får sikkert ikke gjort dette får etter påsken... Har vært innom de fleste butikker som elkjøp, telekiosken, space world, ingen kunne hjelpe meg....

Skrevet

I min bil så kommer også Controll card eller noe slikt opp, da tar jeg bare ut sim kortet litt for så å sette det inn igjen, da virker det.

Har også prøvd å slå av og på teninga, det virker også. Ser ut som det virker annen hver gang.

Akkurat det samme skjer med min! Annenhver gang kommer den meldigen i på telefonen... Why?

Skrevet

Mitt BMW verksted sa til meg at det er leseren som er utslitt. De sa også at det var en leser i modulen i bagasjerommet som man kunne sette sim kortet inn i, jeg har ikke rukket å sjekke om det stemmer at det er en leser der enda.

Skrevet
Mitt BMW verksted sa til meg at det er leseren som er utslitt. De sa også at det var en leser i modulen i bagasjerommet som man kunne sette sim kortet inn i, jeg har ikke rukket å sjekke om det stemmer at det er en leser der enda.

Stemmer det, det finnes en leser til! Skal ned og sjekke det ut nå! :D

Skrevet

Har vært i kontakt med Telenor angående å skaffe simkort av den gamle typen (5 volt). Det viste seg vanskelig.

Nå skal jeg prøve med et vanlig simkort så skulle de sende meg et kort de mener vil fungere selv med feil spenning (hadde gode erfaringer).

Fikk god service og betalte bare 100 kroner for et simkort + at de skulle sende meg et nytt jeg kunne prøve gratis.

Skrevet

Da har jeg prøvd begge sim kortene som Telenor har gitt meg og begge fungerte i min orginaltelefon. :D

Skal skaffe meg et sånt Netcom "trilling" kort. Det at begge telefonene ringer og ikke den som sist er i bruk er akkurat det jeg er ute etter, men hvordan er det da med tekstmeldinger. Kommer de på begge telefonene samtidig?

• 8 months later...
Skrevet

?? ligger denne leseren bak på venstre side?

Har cd veksler der, men har ikke sett noen kortleser...

Skrevet

?? ligger denne leseren bak på venstre side?

Har cd veksler der, men har ikke sett noen kortleser...

På min E36 ligg den i allfall bak eit panel, heilt bak til venste side i bagasjerommet. Var null håp når eg brukte sim-kort lesaren i sjølve telefonen, men funka fint i den boksen baki :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...