nohr Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Pass deg nå.er først mann i kø her Er som sagt på utkikk etter en 525TDS Touring...gjerne på grønne skilter.. må nesten har Touring Autolat er utelukket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Pass deg nå.er først mann i kø her Er som sagt på utkikk etter en 525TDS Touring...gjerne på grønne skilter.. må nesten har Touring Autolat er utelukket... Ingen problem, var ikke meningen å snike. For min del så skal jeg IKKE ha grønne skilt, og automat er velkommen hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Da burde ikke du ha noen problem=) Er flust med autolat på markedet...noe så sinnsykt mange.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 er overraskende mange tilsalgs. har hatt lyst til å bytte inn min i en 2000 golf tdi stv,men frugan ble stiv i maska og mumla "ny bil igjen? taper så mye på å selge og neste er ikke bra nok den heller." så får nok prøve å leve med tds1 i 5 år til og håpe at den kan være attraktiv som ungdomsbil da og ikke tapt seg for mye i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 For min del så skal jeg IKKE ha grønne skilt, og automat er velkommen hos meg... Kjøp min du da Pedi. så blir alle fornøyd Bortsett fra at min er e36 sedan da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Kjøp min du da Pedi. så blir alle fornøyd Bortsett fra at min er e36 sedan da.... Skulle gjerne hatt bilen din, men E36... Nei, det smaker ikke helt i min munn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå