nohr Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Som overskriften sier er jeg på jakt etter en ny bruksbil når jeg skal pusse opp min deilige E28,og da vurdere jeg sterkt 525tds kanskje aller helst på grønne skilter Noen som har erfaring eller syns punkter på denne bilen? Tar imot alle kommentarer/synspunkter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 525tds har jo de samme "problemer" som E34 flest, men for tds'ens del så har de jo slitt med defekte topper, register og dieselpumper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 525tds er en utmerket bil etter min mening...bra med kraft i motoren og generelt en bra bil.. fatter`n har en 525tdsa, hatt litt krøll med den men fungere utmerket nå...er faktisk til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Okei,skal ha bakhjulsdrift og manuell,synes nesten det er ett must=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 åååå vil ha en sån jeg oxo,,,,det etter min menig er den perfekte bruksbil ass(mangler bare 4 hjulstrekk men det fikk man vel oxo kanksje) nice bil det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jo fikk 4 hjulstrekk også, men desverre bare i kombinasjon med 2,5 liters bensinmotoren. En 525tds med 4 hjulstrekk hadde bare vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Bare positive erfaringer med 2,5tds motoren. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Det er kjempegøy å kjøre forbi i oppoverbakker der de fleste andre biler sliter, har ikke forsøkt m51 motor i e34 men kan ikke tenke meg den går så veldig mye dårligere enn i e36.... Etter dieselpumpen ble skiftet har motor fungert upåklagelig både til hverdags og europaturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Synes det virker som en fin bil jeg å men,er ett helvete å finne en med lav km og manuell.... Skulle tro det var nesten forbudt å få den med 2.5td og manuell=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GENERAL E34 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg har en 525 tds -94, meget godt fornøyd!! Du kan få kjøpe den, vurderer en nyere modell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Pris Bilder?? Automat KM-stand? Stasjonsvogn?? hehe give me some info=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 har inntrykk av at folk enten har positive el negative erfaringer/meninger om motoren. har bare hatt min i overkant av 6mnd så jeg vet ikke noe om holdbarheten på motoren. min har visstnok fått bytta dieselpumpa- synes ikke det høres spes bra ut da den bare har gått 137k,men håper den nye er bedre. ellers har jeg bare hatt tull med det elektriske,men det er visstnok ikke forbeholdt diesel versjonene. E34 525TDS er en komfortabel bil som drar friskt når den presses en smule. litt støyende motor som stillner av i motorveishastigheter. noe høyt forbruk,men ikke avskrekkende. havner oppunder 0.9 på mila med stort sett bykjøring. skal prøve kun landeveiskjøring når snøen blir borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kan hende det er bare meg men synes ikke akkurat att 0.9 på bykjøring er avskrekkende jeg,med tanke på att det er diesel i tillegg.. Blir mange mil på en tanke der hvor jeg bor da men kan hende det bare er meg=) Litt skruing går greit uansett,jeg kan noe og fattern er en "gud" på bil...hehe men hvordan er det som langturs bil? Noen som har prøvd det...?? Hva er feil som man bør se etter på slik en bil.. ble nevnt noe om defekte topper, register og dieselpumper...noe mer? Liker å forhøre meg litt,men har sinnsykt lyst på en som bruksbil og som en bil hele familien kan bruke å stole på i alle sammenhenger=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Denne "guiden" er ganske informativ... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har en 525 tds -94, meget godt fornøyd!!Du kan få kjøpe den, vurderer en nyere modell! Skal ikke blande meg for mye inn her nå, men er det en Touring? Nyere bil sier du, er det nyere BMW du skal ha eller ikke? Madammen min har en 2001 modell Peugeot 306 XTDT Premium 2,0d HDI stasjonsvogn (med alt utstyr) som jeg vurderer å bytte ut, og bilen jeg kunne tenkt meg å erstatte den med er nettopp en E34 525tds.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå