Gå til innhold

Kjøp av ny BMW E34 525tds

nohr
 Share

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier er jeg på jakt etter en ny bruksbil når jeg skal pusse opp min deilige E28,og da vurdere jeg sterkt 525tds kanskje aller helst på grønne skilter

Noen som har erfaring eller syns punkter på denne bilen?

Tar imot alle kommentarer/synspunkter... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegøy å kjøre forbi i oppoverbakker der de fleste andre biler sliter, har ikke forsøkt m51 motor i e34 men kan ikke tenke meg den går så veldig mye dårligere enn i e36....

Etter dieselpumpen ble skiftet har motor fungert upåklagelig både til hverdags og europaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har inntrykk av at folk enten har positive el negative erfaringer/meninger om motoren. har bare hatt min i overkant av 6mnd så jeg vet ikke noe om holdbarheten på motoren.

min har visstnok fått bytta dieselpumpa- synes ikke det høres spes bra ut da den bare har gått 137k,men håper den nye er bedre.

ellers har jeg bare hatt tull med det elektriske,men det er visstnok ikke forbeholdt diesel versjonene.

E34 525TDS er en komfortabel bil som drar friskt når den presses en smule. litt støyende motor som stillner av i motorveishastigheter. noe høyt forbruk,men ikke avskrekkende. havner oppunder 0.9 på mila med stort sett bykjøring. skal prøve kun landeveiskjøring når snøen blir borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er bare meg men synes ikke akkurat att 0.9 på bykjøring er avskrekkende jeg,med tanke på att det er diesel i tillegg..

Blir mange mil på en tanke der hvor jeg bor da

men kan hende det bare er meg=)

Litt skruing går greit uansett,jeg kan noe og fattern er en "gud" på bil...hehe

men hvordan er det som langturs bil?

Noen som har prøvd det...??

Hva er feil som man bør se etter på slik en bil..

ble nevnt noe om defekte topper, register og dieselpumper...noe mer?

Liker å forhøre meg litt,men har sinnsykt lyst på en som bruksbil og som en bil hele familien kan bruke å stole på i alle sammenhenger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 525 tds -94, meget godt fornøyd!!

Du kan få kjøpe den, vurderer en nyere modell!

Skal ikke blande meg for mye inn her nå, men er det en Touring?

Nyere bil sier du, er det nyere BMW du skal ha eller ikke? Madammen min har en 2001 modell Peugeot 306 XTDT Premium 2,0d HDI stasjonsvogn (med alt utstyr) som jeg vurderer å bytte ut, og bilen jeg kunne tenkt meg å erstatte den med er nettopp en E34 525tds....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...