-fek- Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Oij..det der er bil med stor B! synd at den er ein smule for dyr for ein stakkars lærling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Hadde sansen for den ja. Gratulere som månedens bil. Synes det motorrommet var ekstra rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Nice, en av de råeste bilene ever! Sånn vil jeg også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 helt utrolig nydelig bil! barsk, sexy og veldig vakker hehe...var veldig fint med de videoene i tillegg! veit ikke helt når jeg får tatt turen nedover til ringen, men fikk jo en liten lærerik "rundtur" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 I eksteriør: glemte å nevne den feite bagasjeromsluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 fy feite for en heit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det ikke rundt 1.3 mill for den ny? De er da alle sammen solgt... så man kan evt. kun kjøpe brukte... Og de er det mange av - på mobile.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 flott bil du har! ..ja rett og slett eit smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 e ikke någe mer å sei enn at sånn bil SKA eg bare ha ein gang, samme ka det tar :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Helt rå ja! Blir litt nyskjerrig på hva du har gjort for noe rett for å ha råd til en sånn. Jeg får vel jobbe og slite noen år og legge meg opp en liten formue... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 ":36cetknj]Helt rå ja!Blir litt nyskjerrig på hva du har gjort for noe rett for å ha råd til en sånn. Jeg får vel jobbe og slite noen år og legge meg opp en liten formue... ...skal ikkje ha mykje inntekt før det berre vert eit spørsmål om prioritering! (eks hus eller bil??).... litt meir inntekt og det er ja takk til både bil og det andre ein måtte ynskje her i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det denne jeg har stått og siklet på nede ved hagesenteret maaangen ganger? Jepp! Stemmer det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Trur dei fleste har lyst på ein slik bil... Kva er nypris på ein slik ein?Nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 I eksteriør: glemte å nevne den feite bagasjeromsluka Stemmer!! Den ble glemt i farten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Takk for oppmerksomheten folkens! Hyggelig å få høre så mye positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå