Gå til innhold

Bankranere

mossel
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener dette innlegget er helt på grensen i forhold til hva som bør være i "Annet" forumet, men på den annen side kan kanskje filmen vise hvor galt det kan gå når man kjører villmann... skrullete bankranere eller ikke... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener dette innlegget er helt på grensen i forhold til hva som bør være i "Annet" forumet, men på den annen side kan kanskje filmen vise hvor galt det kan gå når man kjører villmann... skrullete bankranere eller ikke... :?

Mener du at den ikke burde blitt postet i det heletatt, eller et annet sted?

Etter å ha lest denne posten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17896 tenkte jeg at dette hadde jo ingenting med bmw å gjøre så da la jeg den i "annet"

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at den ikke burde blitt postet i det heletatt, eller et annet sted?

Etter å ha lest denne posten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17896 tenkte jeg at dette hadde jo ingenting med bmw å gjøre så da la jeg den i "annet"

Personlig mener jeg at posten hører hjemme i "tulletråden", men jeg mener samtidig (litt avhengig av hvordan man vurderer filmen) at innlegget ikke bør slettes/stenges kun fordi det er postet feil. Vi kan som nevnt før ikke "merge" tråder og derfor er ordet fritt... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit rått;D;D

Jeg sjønner ikke hva alle syter om denne forbanna tulletråden for, er jo ingen som ser igjennom hele den for å se om det er en morsom film der.. kan man ikke bare legge det i annet og ferdig med det? blir mye mer ryddig og, slipper man å bla igjennom 120 sider for å finne noe annet en folk som har problemer med bilene sine.. finnes verre problem en å syte om slike ting.. hvertfall min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at han ikke i det minste svimte av han som lå utenfor bilen! Like etter at man først får øye på ham flytter han på den ene foten, og når politiet kommer rører han på venstrearmen!

Tror de fikk seg en kraftig smell da de kjørte av veien ja.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...