mossel Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Sjekk de hopper da, sprøtt at de overlever også. http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=2623 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 fy for et svev..skikkelig langt og høyt var det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Haha, konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 look its a flying car:P hoho, glad jeg ikke satt i den bilen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg mener dette innlegget er helt på grensen i forhold til hva som bør være i "Annet" forumet, men på den annen side kan kanskje filmen vise hvor galt det kan gå når man kjører villmann... skrullete bankranere eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg mener dette innlegget er helt på grensen i forhold til hva som bør være i "Annet" forumet, men på den annen side kan kanskje filmen vise hvor galt det kan gå når man kjører villmann... skrullete bankranere eller ikke... Mener du at den ikke burde blitt postet i det heletatt, eller et annet sted? Etter å ha lest denne posten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17896 tenkte jeg at dette hadde jo ingenting med bmw å gjøre så da la jeg den i "annet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Mener du at den ikke burde blitt postet i det heletatt, eller et annet sted? Etter å ha lest denne posten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17896 tenkte jeg at dette hadde jo ingenting med bmw å gjøre så da la jeg den i "annet" Personlig mener jeg at posten hører hjemme i "tulletråden", men jeg mener samtidig (litt avhengig av hvordan man vurderer filmen) at innlegget ikke bør slettes/stenges kun fordi det er postet feil. Vi kan som nevnt før ikke "merge" tråder og derfor er ordet fritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 drit rått;D;D Jeg sjønner ikke hva alle syter om denne forbanna tulletråden for, er jo ingen som ser igjennom hele den for å se om det er en morsom film der.. kan man ikke bare legge det i annet og ferdig med det? blir mye mer ryddig og, slipper man å bla igjennom 120 sider for å finne noe annet en folk som har problemer med bilene sine.. finnes verre problem en å syte om slike ting.. hvertfall min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Film høyr vel til på bilder og film? Der burde ein få lov til å legge alt tull og tøys innanfor film og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Er det ingen i USA som bruker bil belte når de rømmer fra politiet? Jeg syns jeg alltid ser en eller annen idiont fly ut av bilen da den krasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Utrolig at han ikke i det minste svimte av han som lå utenfor bilen! Like etter at man først får øye på ham flytter han på den ene foten, og når politiet kommer rører han på venstrearmen! Tror de fikk seg en kraftig smell da de kjørte av veien ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå