Gå til innhold

bestilling fra www.koed.dk


BMW_POWER
 Share

Anbefalte innlegg

er inne på nettsidene til koed.dk

ser at de har ekstremt lave priser i forhold til norge.

er det noen som har erfaringer fra dem?

tar det lang tid fra man bestiller varer til man har det på døra?

man slipper vel unna toll på bilrekvisita og betaler kun norsk mva. er det ikke så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lave priser ja.

Prisene er trukket fra dansk mva. så prisen er "mva-løs".

Frakten finner du ved å legge produktene i handlevognen.

Det er ingen toll på bilrekvisitta nei. Kun mva og et tollekspedisjonsgebyr på rundt 150,-.

Frakttiden tar... 3-4 dager for meg som bor på Østlandet.

De bruker fraktselskapet TNT i Norge, så det du bestiller kommer på døren.

Man får regningen på MVA-en av TNT ca 1-2 uker etter man har fått varene. TNT har forhåndsbetalt MVA-en. Dette etterbetaler du til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er inne på nettsidene til koed.no

ser at de har ekstremt lave priser i forhold til norge.

er det noen som har erfaringer fra dem?

tar det lang tid fra man bestiller varer til man har det på døra?

man slipper vel unna toll på bilrekvisita og betaler kun norsk mva. er det ikke så?

Koed er det skrevet temmelig mye om i forumet... prøv søkefunksjonen og den vil gi deg informasjonen du ønsker... :wink:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... oed#187761

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... oed#187050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwE9:

Jeg tror jeg sannelig skal ha en TXT-fil hvor jeg har alle svarene på de mest normale spm om koed og angel eyes, hvorpå det bare døttes inn i tråden, og evt stenges av en moderator i ettertid.

(samt at det oppfordres på det sterkeste at det heller brukes søkefunksjonen i fremtiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwE9:

Jeg tror jeg sannelig skal ha en TXT-fil hvor jeg har alle svarene på de mest normale spm om koed og angel eyes, hvorpå det bare døttes inn i tråden, og evt stenges av en moderator i ettertid.

(samt at det oppfordres på det sterkeste at det heller brukes søkefunksjonen i fremtiden)

hehe.. dette er vel noe av de mest praktiske og meningsfulle innleggene jeg har sett på lenge :D

go for it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwE9:

Jeg tror jeg sannelig skal ha en TXT-fil hvor jeg har alle svarene på de mest normale spm om koed og angel eyes, hvorpå det bare døttes inn i tråden, og evt stenges av en moderator i ettertid.

(samt at det oppfordres på det sterkeste at det heller brukes søkefunksjonen i fremtiden)

Det beste er selvfølgelig om vi klarer å få folk til og bruke søkefunksjonen, men aktive medlemmer er også nyttige... :wink:

Forøvrig jobber Daniel C. (forumtraver her hos oss) hos Koed og han snakker sikkert bedre norsk enn jeg gjør... så det er ingen ting å lure på... slå på tråden eller send en mail til Koed. Sånn ja det var dagens reklame... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...