Gå til innhold

Spørsmål om dekkdimensjon, haster !

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nyefelger til våren nå, har tenk på Breyton Vision nå, i dimensjonen 8,5 18" med dunloop sport max 225 40 18, hva tror dere om dette.

Har en 318ci 00'mod, blir dette får smått. Hadde tenkt 19", men hadde kun i 9 og 10".

Ett spørsmål til, tror dere det vil gå bra med 9" bak på denne bilen, eller må man valse 2-3 mm ?

Bilde av felgen :

ec3f325042.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er ET på 9" felgen og hvilken dekkdimensjon har du evt tenkt til å bruke på den?

tror han som som jeg snakket med sa at det var et 44, det bygger vel en del ut så da spøker det med 9" bak tror jeg, eller hva ?

Dekkdimmensjonen er 255 40 18, hvis jeg går for falken dekk så bygger de en del innover, men har tenkt på dunloop sport max dekk

Bilen in er heller ikke senket, men det er vel org senking på coupe versjonen ?

Tenkte på 19" men som sagt hadde de kun 9" 10" brede, noe som gjør at jeg må valse (vil jeg tro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener garantert at du slipper å valse med 9" felg og det innpresset. Gå iallefall for 19" på E46.

Har utrolig lyst til å ha 19" med 9" rundt over. Det som er dumt er at hvis jeg kjøper 19" og det ikke passer så sliter man litt kan man si :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...